Wizz Air обяви, че от 9 април 2020 г., авиокомпанията ще спре всичките си полети между София и Лисабон до 13 април 2020 г. Решението за временното спиране на маршрута е в резултат на мерките, въведени от португалските власти, с цел ограничаване на разпространението на пандемията COVID-19.
Правата ни при отмяна на екскурзия или пътуване
Пътниците с резервации, засегнати от отмяната на полетите, ще бъдат автоматично информирани по имейл, в случай че са направили резервациите си директно на wizzair.com или чрез мобилното приложение на авиокомпанията. 120% от първоначално платената такса автоматично ще бъде заредена в WIZZ акаунта на клиента, като сумата може бъде използвана през следващите 24 месеца за закупуване на продукти и услуги на Wizz Air.
Вижте кои авиокомпании изпъляват директни полети до България
Пътниците могат също да изберат пълно възстановяване на парите в брой, което ще отнеме повече време, и ще бъдат информирани за необходимите стъпки, за да получат банков превод или превод към банкова карта, в отделен имейл. В този случай клиентите ще имат право само на 100% от първоначално платената тарифа.
Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции, включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.
Правата ни при отмяна на екскурзия или пътуване
Пътниците с резервации, засегнати от отмяната на полетите, ще бъдат автоматично информирани по имейл, в случай че са направили резервациите си директно на wizzair.com или чрез мобилното приложение на авиокомпанията. 120% от първоначално платената такса автоматично ще бъде заредена в WIZZ акаунта на клиента, като сумата може бъде използвана през следващите 24 месеца за закупуване на продукти и услуги на Wizz Air.
Вижте кои авиокомпании изпъляват директни полети до България
Пътниците могат също да изберат пълно възстановяване на парите в брой, което ще отнеме повече време, и ще бъдат информирани за необходимите стъпки, за да получат банков превод или превод към банкова карта, в отделен имейл. В този случай клиентите ще имат право само на 100% от първоначално платената тарифа.
Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции, включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.