Един от най-големите туроператори в България – "Астрал Холидейз" фалира. От днес дружеството прекратява дейността си и започва процедура по несъстоятелност.
Случващото се идва след фалита на британския туроператор Томас Кук, чийто официален представител в България е „Астрал Холидейз“.
Загуби за милиони за българските хотелиери след фалита на „Томас Кук“
„С огромно съжаление и разочарование, искаме да Ви съобщим, че се налага да прекратим дейността и да започнем процедура по обявяване в несъстоятелност на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД от 07.10.2019 г. след почти 24 години присъствие на туристическия пазар и въпреки неимоверните усилия на ръководството и служителите“, пише в съобщение на официалния сайт на туроператора.
Пътуванията на всички клиенти, закупили почивки от „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД, които в момента се намират зад границата са изцяло платени, поради което не съществува опасност от проблеми с полети или отказ за настаняване в хотели или други туристически услуги.
Още 4 компании на „Томас Кук“ в Европа прекратиха дейност
Компанията обаче няма да има възможност да осъществи бъдещи планирани пътувания на част от своите клиенти след 07.10.2019г. „Клиенти с бъдещи пътувания, които са заплатени на 100% от АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл към партньори, ще бъдат лично уведомени от служители на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД“, се казва още в съобщението.
Валери Симеонов: Държавата да опрости ДДС-то на туроператорите, потърпевши от "Томас Кук"
Клиенти, закупили само услугата самолетен билет с редовни или нискотарифни авиолинии, също ще осъществят своите пътувания, тъй като всички билети са вече закупени и платени от „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД. „За проверка на разписанието и часовете на полетите, препоръчваме клиентите да направят справка със съответната авиокомпания, когато наближи датата на пътуване по издадените вече самолетни билети“, съветват от туроператора.
Британският туроператор „Томас Кук“ фалира
От компанията уверяват още, че са предприети всички необходими мерки и са изпълнени всички задължения по Закон за туризма, така че да се защитят клиентите. Клиентите, които са внесли депозити или са платили изцяло сумите по своите бъдещи организирани пътувания, но АСТРАЛ Холидейз не е заплатил към партньор или доставчик, ще бъдат обезщетени както следва по закон. Те са гарантирани със застраховка „Отговорност на туроператора“, сключена между „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД и ЗК „Уника“, с покритие - 700 000 лв.
Случващото се идва след фалита на британския туроператор Томас Кук, чийто официален представител в България е „Астрал Холидейз“.
Загуби за милиони за българските хотелиери след фалита на „Томас Кук“
„С огромно съжаление и разочарование, искаме да Ви съобщим, че се налага да прекратим дейността и да започнем процедура по обявяване в несъстоятелност на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД от 07.10.2019 г. след почти 24 години присъствие на туристическия пазар и въпреки неимоверните усилия на ръководството и служителите“, пише в съобщение на официалния сайт на туроператора.
Пътуванията на всички клиенти, закупили почивки от „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД, които в момента се намират зад границата са изцяло платени, поради което не съществува опасност от проблеми с полети или отказ за настаняване в хотели или други туристически услуги.
Още 4 компании на „Томас Кук“ в Европа прекратиха дейност
Компанията обаче няма да има възможност да осъществи бъдещи планирани пътувания на част от своите клиенти след 07.10.2019г. „Клиенти с бъдещи пътувания, които са заплатени на 100% от АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл към партньори, ще бъдат лично уведомени от служители на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД“, се казва още в съобщението.
Валери Симеонов: Държавата да опрости ДДС-то на туроператорите, потърпевши от "Томас Кук"
Клиенти, закупили само услугата самолетен билет с редовни или нискотарифни авиолинии, също ще осъществят своите пътувания, тъй като всички билети са вече закупени и платени от „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД. „За проверка на разписанието и часовете на полетите, препоръчваме клиентите да направят справка със съответната авиокомпания, когато наближи датата на пътуване по издадените вече самолетни билети“, съветват от туроператора.
Британският туроператор „Томас Кук“ фалира
От компанията уверяват още, че са предприети всички необходими мерки и са изпълнени всички задължения по Закон за туризма, така че да се защитят клиентите. Клиентите, които са внесли депозити или са платили изцяло сумите по своите бъдещи организирани пътувания, но АСТРАЛ Холидейз не е заплатил към партньор или доставчик, ще бъдат обезщетени както следва по закон. Те са гарантирани със застраховка „Отговорност на туроператора“, сключена между „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД и ЗК „Уника“, с покритие - 700 000 лв.