Немските компании губят милиарди заради икономическия шпионаж
Немските компании губят милиарди заради икономическия шпионаж / netinfo

Мащабите на икономическия шпионаж в Германия са се увеличили 2,5 пъти от 2000 г. насам, а с продажбата на секретна информация по правило се занимават служителите на компаниите. Това заяви експертът по въпросите на сигурността Удо Улфкоте в интервю за ДПА.

Според него много германски компании подценяват опасността, свързана с търговския шпионаж и атаките срещу корпоративните сървъри. Загубата на ноу-хау води до загуба на конкурентноспособност на компанията, и като следствие от това – закриване на работни места.

Всяка година германските компании губят между 10 и 50 милиарда евро от икономически шпионаж и саботаж, допълва Улфкоте.