Правителството осигури допълнителни 1 680 000 млн. лева по бюджета на Министерството на туризма за изпълнение на Годишната програма за национална туристическа реклама.
Програмата предвижда устойчиво развитие и промотиране на културно-историческия туризъм, съчетан със специфичните видове туризъм, с цел преодоляване на сезонността. Това налага използване на актуални маркетингови инструменти и сътрудничество с водещи световни медии за достигане до целевите аудитории.
Бягство през почивните дни: 9 чудни места в България (СНИМКИ)
Предприетите множество кампании, реализирани в сътрудничество с международни медии и туроператори, както и представянето на България на международните пазари са сред причините за изключително добрите резултати през 2017 г., посочва в съобщение пресслужбата на Министерския съвет.
Кои са най-страхотните места за разходка в България?
Официалната статистика показа, че за периода януари-декември 2017 г. България е посетена от близо 8,9 млн. чуждестранни туристи. Това е увеличение от 7,6% спрямо същия период на 2016 г., която досега бе рекордна за туризма. Първоначалните резултати за 2018 г. също са оптимистични - за първите два месеца на годината чуждестранните туристи са с 10,6% повече спрямо същия период на 2017 г.
Ковачевица и Лещен – съкровищниците на Родопите (СНИМКИ)
Увеличеният брой туристи повишава значително и приходите от международен туризъм - по данни на БНБ за периода януари-декември 2017 г. те възлизат на близо 6,9 млрд. лева. Ръстът спрямо същия период на 2016 г. е 9,3%. По-високият ръст на приходите в сравнение с ръста на броя чуждестранни туристи показва устойчива тенденция за нарастване на интереса към висококатегорийните хотели, което пък е свидетелство, че страната привлича по-висок клас туристи.
През последните години Министерството на туризма е реализирало изключително успешни кампании с канали като Euronews и CNN, като са достигнати над 40 милиона зрители, основно в Европа. Очаква се реализацията на тези и сходни кампании да доведе до положителни финансови резултати в национален мащаб и затвърждаване на положителния имидж на България като държава с разнообразни туристически продукти и сериозен потенциал за инвестиции.
Програмата предвижда устойчиво развитие и промотиране на културно-историческия туризъм, съчетан със специфичните видове туризъм, с цел преодоляване на сезонността. Това налага използване на актуални маркетингови инструменти и сътрудничество с водещи световни медии за достигане до целевите аудитории.
Бягство през почивните дни: 9 чудни места в България (СНИМКИ)
Предприетите множество кампании, реализирани в сътрудничество с международни медии и туроператори, както и представянето на България на международните пазари са сред причините за изключително добрите резултати през 2017 г., посочва в съобщение пресслужбата на Министерския съвет.
Кои са най-страхотните места за разходка в България?
Официалната статистика показа, че за периода януари-декември 2017 г. България е посетена от близо 8,9 млн. чуждестранни туристи. Това е увеличение от 7,6% спрямо същия период на 2016 г., която досега бе рекордна за туризма. Първоначалните резултати за 2018 г. също са оптимистични - за първите два месеца на годината чуждестранните туристи са с 10,6% повече спрямо същия период на 2017 г.
Ковачевица и Лещен – съкровищниците на Родопите (СНИМКИ)
Увеличеният брой туристи повишава значително и приходите от международен туризъм - по данни на БНБ за периода януари-декември 2017 г. те възлизат на близо 6,9 млрд. лева. Ръстът спрямо същия период на 2016 г. е 9,3%. По-високият ръст на приходите в сравнение с ръста на броя чуждестранни туристи показва устойчива тенденция за нарастване на интереса към висококатегорийните хотели, което пък е свидетелство, че страната привлича по-висок клас туристи.
През последните години Министерството на туризма е реализирало изключително успешни кампании с канали като Euronews и CNN, като са достигнати над 40 милиона зрители, основно в Европа. Очаква се реализацията на тези и сходни кампании да доведе до положителни финансови резултати в национален мащаб и затвърждаване на положителния имидж на България като държава с разнообразни туристически продукти и сериозен потенциал за инвестиции.