На 11 март тази година в Лондон, PHD Media, част от Omnicom Media Group, бе избрана за победител в категория „Mедийна мрежа на годината 2018 за регион EMEA“ (Европа, Близък Изток и Африка), от престижното издание за медия и реклама Campaign. Наградата на Campaign отива за PHD Media, в година в която агенцията спечели 132 конкурса за нов бизнес в региона, увеличи екипа си с 275 нови служители и спечели 73 награди на индустрията.
„Абсолютен победител в категорията“, обобщават в публикацията от Campaign, позовавайки се на звездната за PHD Media 2018 година, в която агенцията има спечелен нов бизнес в региона за над 700 млн. долара.
Успехът на PHD Media и множеството спечелени награди се дължат на постоянния стремеж да подкрепят растежа на своите клиенти, предлагайки им уникални стратегически решения, а не само силата си на голям по обеми бранд. Това още веднъж затвърждава репутацията ѝ на една от най- находчивите и креативни медийни мрежи в света.
Вътрешната култура и дух в PHD също получават висока оценка от журито на Campaign, отбелязвайки глобалната стратегията на агенцията да ангажира служителите от всички пазари „на място“ в обучения за стимулиране на локални инициативи за социална отговорност и приобщаване на хора в затруднение.
„За нас е голяма чест да бъдем признати от престижно издание като Campaign. 2018 е феноменална година за PHD EMEA. Изключително сме горди от непрекъснатия растеж на бизнеса ни и бихме искали да благодарим на всички наши служители, клиенти и партньори за тяхната вяра и ангажираност към PHD. В основата на нашия растеж е мантрата на PHD, нашата визия и култура за „намиране на по-добър начин“ във всичко, което правим. Изминалата година е признание за всички наши таланти, които се стремят да правят точно това за клиентите ни всеки ден”, споделя Йън Кларк, главен изпълнителен диpeĸтop нa PHD за EMEA.
„Абсолютен победител в категорията“, обобщават в публикацията от Campaign, позовавайки се на звездната за PHD Media 2018 година, в която агенцията има спечелен нов бизнес в региона за над 700 млн. долара.
Успехът на PHD Media и множеството спечелени награди се дължат на постоянния стремеж да подкрепят растежа на своите клиенти, предлагайки им уникални стратегически решения, а не само силата си на голям по обеми бранд. Това още веднъж затвърждава репутацията ѝ на една от най- находчивите и креативни медийни мрежи в света.
Вътрешната култура и дух в PHD също получават висока оценка от журито на Campaign, отбелязвайки глобалната стратегията на агенцията да ангажира служителите от всички пазари „на място“ в обучения за стимулиране на локални инициативи за социална отговорност и приобщаване на хора в затруднение.
„За нас е голяма чест да бъдем признати от престижно издание като Campaign. 2018 е феноменална година за PHD EMEA. Изключително сме горди от непрекъснатия растеж на бизнеса ни и бихме искали да благодарим на всички наши служители, клиенти и партньори за тяхната вяра и ангажираност към PHD. В основата на нашия растеж е мантрата на PHD, нашата визия и култура за „намиране на по-добър начин“ във всичко, което правим. Изминалата година е признание за всички наши таланти, които се стремят да правят точно това за клиентите ни всеки ден”, споделя Йън Кларк, главен изпълнителен диpeĸтop нa PHD за EMEA.