До края на ноември ръководителите на всички структурни звена на Общинска администрация-Стара Загора да извършат преглед и анализ на предоставяните административни услуги, гласи заповед на кмета Живко Тодоров.
Целта е тяхното усъвършенстване, облекчаване на документооборота, съкращаване на сроковете за предоставяне на административни услуги и повишаване удовлетвореността на гражданите и организациите.
Ще бъде извършен анализ на приложимата нормативна уредба на административните услуги и процедури, режимите и съществуващите работни процеси, с цел коригиращи действия във връзка с несъответствията и измененията в нормативните документи, касаещи дейността на съответното структурно звено.
Ако при извършването на прегледа на административните услуги се установи, че за извършването на съответната услуга са необходими документи, които се издават от Общинска администрация, те ще се изискват и прилагат по служебен път към заявлението от съответното структурно звено, отговорно за нейното извършване
Целта е тяхното усъвършенстване, облекчаване на документооборота, съкращаване на сроковете за предоставяне на административни услуги и повишаване удовлетвореността на гражданите и организациите.
Ще бъде извършен анализ на приложимата нормативна уредба на административните услуги и процедури, режимите и съществуващите работни процеси, с цел коригиращи действия във връзка с несъответствията и измененията в нормативните документи, касаещи дейността на съответното структурно звено.
Ако при извършването на прегледа на административните услуги се установи, че за извършването на съответната услуга са необходими документи, които се издават от Общинска администрация, те ще се изискват и прилагат по служебен път към заявлението от съответното структурно звено, отговорно за нейното извършване