От 22 ч. на 23 май до 6 ч. сутринта на 24 май, ще бъде затворено кръговото кръстовище при пътен възел „Горубляне“ на Южната дъга на път II-18 Софийски околовръстен път /СОП/. Причината е полагане на последния износващ пласт от асфалтовата настилка, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура".
За да не се затруднява трафикът и да не се променя разписанието и маршрутът на автобусите от градския транспорт, строителните дейности ще се извършват през нощта и в почивните дни.
Пътуващите в посока Панчарево, Кокаляне и Самоков ще могат да използват обходния маршрут по ул. „Бистришко шосе“ и ул. „Цар Асенов път“ в Бистрица, която свързва Бистрица и Панчарево.
По договор 6-километровият участък от СОП трябва да е готов до края на 2021 г., но с темповете, с които строителите работят се очаква обектът да завърши по-рано. Изпълнени са всички мрежи от инженерната инфраструктура, изградени са съоръженията в отсечката и в момента се полагат последните асфалтови пластове по директното трасе и локалите. С разширението на над 6 км от Софийския околовръстен път в отсечката от пътен възел „Цариградско шосе“ до пътен възел „Младост“, което стартира през октомври 2019 г., съществуващият двулентов път се реконструира в 6-лентов със средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари.
С новото трасе ще се осигури връзка между автомагистралите „Струма” и „Тракия”, ще се улесни транзитният трафик от АМ „Европа“ и връзката с граничните пунктове с Турция и Гърция.
За да не се затруднява трафикът и да не се променя разписанието и маршрутът на автобусите от градския транспорт, строителните дейности ще се извършват през нощта и в почивните дни.
Пътуващите в посока Панчарево, Кокаляне и Самоков ще могат да използват обходния маршрут по ул. „Бистришко шосе“ и ул. „Цар Асенов път“ в Бистрица, която свързва Бистрица и Панчарево.
По договор 6-километровият участък от СОП трябва да е готов до края на 2021 г., но с темповете, с които строителите работят се очаква обектът да завърши по-рано. Изпълнени са всички мрежи от инженерната инфраструктура, изградени са съоръженията в отсечката и в момента се полагат последните асфалтови пластове по директното трасе и локалите. С разширението на над 6 км от Софийския околовръстен път в отсечката от пътен възел „Цариградско шосе“ до пътен възел „Младост“, което стартира през октомври 2019 г., съществуващият двулентов път се реконструира в 6-лентов със средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари.
С новото трасе ще се осигури връзка между автомагистралите „Струма” и „Тракия”, ще се улесни транзитният трафик от АМ „Европа“ и връзката с граничните пунктове с Турция и Гърция.