Столичният общински съвет ще преизбере досегашните ръководители на авто- и електротранспорта - Слав Монов и Евгени Ганчев, научи Дарик.
Миналата седмица служители в Столичния автотранспорт се вдигнаха на протест срещу ръководството заради забрана за използване на отпуски и неадекватно заплащане на труда. Тогава шефът на дружеството Слав Монов призна за производствена необходимост. В електротранспорта пък чакат обновление. Скоро употребявани швейцарски трамваи, произведени през 1989 година ще заменят най-старите ни мотриси, които са на почти 50 години.
На предстоящото заседание на местния парламент общинските съветници ще избират членове на съвета на директорите на двете транспортни дружества.
Начело на столичния автобусен сектор остава Слав Монов. Преди няколко дни именно там имаше недоволство от страна на шофьори заради сериозни проблеми в системата. Пред Дарик самият Монов призна, че в момента служителите не ползват отпуски:
"Тъй като в момента има необходимост за обслужване на линиите, тъй като поехме още линии, все още не сме набрали нужния персонал".
И в другия сектор ръководителят остава – Евгени Ганчев ще продължи да отговаря за трамваите и тролеите на София.
А скоро по софийските улици ще започнат да се движат вече използвани мотриси от Базел. Отделно от „Московска 33” са направили поръчка за 13 чисто нови нископодови трамваи.
Миналата седмица служители в Столичния автотранспорт се вдигнаха на протест срещу ръководството заради забрана за използване на отпуски и неадекватно заплащане на труда. Тогава шефът на дружеството Слав Монов призна за производствена необходимост. В електротранспорта пък чакат обновление. Скоро употребявани швейцарски трамваи, произведени през 1989 година ще заменят най-старите ни мотриси, които са на почти 50 години.
На предстоящото заседание на местния парламент общинските съветници ще избират членове на съвета на директорите на двете транспортни дружества.
Начело на столичния автобусен сектор остава Слав Монов. Преди няколко дни именно там имаше недоволство от страна на шофьори заради сериозни проблеми в системата. Пред Дарик самият Монов призна, че в момента служителите не ползват отпуски:
"Тъй като в момента има необходимост за обслужване на линиите, тъй като поехме още линии, все още не сме набрали нужния персонал".
И в другия сектор ръководителят остава – Евгени Ганчев ще продължи да отговаря за трамваите и тролеите на София.
А скоро по софийските улици ще започнат да се движат вече използвани мотриси от Базел. Отделно от „Московска 33” са направили поръчка за 13 чисто нови нископодови трамваи.