"Софийска вода" пусна първия си мобилен център за обслужване на клиенти

"Софийска вода" пусна първия си мобилен център за обслужване на клиенти
95189
"Софийска вода" пусна първия си мобилен център за обслужване на клиенти
  • "Софийска вода" пусна първия си мобилен център за обслужване на клиенти
Клиентите на "Софийска вода" от крайградските райони вече ще могат да плащат своите сметки, както и да отправят питания за качеството на услугата, в мобилния център на дружеството.
 
Първата спирка на микробуса, в който има приемна е софийското село Владая. До края на деня жителите ще могат да посетят центъра и да зададат своите въпроси към служителите на водния оператор.
 
В пътуващата мобилна приемна могат да се правят водопроводни и канализационни справки технически услуги, както и плащане на сметки.
 
"Това е първата подобна инициатива във ВиК сектора в България. Това ще ни помогне да посещаваме селата около София и така ще можем да имаме по-добра връзка с нашите клиенти. Това е вторият етап на проекта, който започнахме тази година. Първата стъпка беше пускането на безплатна телефонна линия през юни. В подвижния център ние предоставяме почти всички услуги, които и в офисите ни. Клиентите ни ще имат достъп до всички административни услуги, само плащането ще бъде възможно единствено чрез карта", обясни директорът на "Софийска вода" Арно Валто.
 
Подвижната приемна ще посети над 20 села близо до столицата.