Има деца, които не мечтаят за играчки...
Има деца, които не мечтаят за играчки... / снимка:УНИЦЕФ

 

Има деца, които не мечтаят за играчки. И Дядо Коледа е безсилен да изпълни желанията им сам, защото той може да донесе играчки, но не и грижа, любов, семейство. Затова на помощ идват хората с щедри сърца - дарителите на  УНИЦЕФ. Това е посланието на новата фондонабирателна дарителска кампания на УНИЦЕФ България, която започва на 1-ви декември и чийто централен персонаж е Добрият старец. Той за пръв път ще замени и своя традиционен червен костюм със син като символ на силата, която дарителите и УНИЦЕФ имат, за да променят живота на стотици деца в риск. Кампанията се състои от телевизионен клип, радио спот, печатна и външна реклама, уеб сайт и уеб банери. Режисьор на клипа е Алекс Кристанов, а оператор Георги Андреев.

Събраните средства от фондонабирателната дарителска кампания на УНИЦЕФ България ще финансират работата на организацията в подкрепа на семействата и децата в риск. Даренията ще се събират чрез изпращане на СМС на кратък номер 1021 (на стойност 1лв. или 1,20лв. с ДДС в зависимост от мобилния оператор),  чрез  активиране на директен дебит за месечни дарения във всяка банка или през касите на Easy Pay.  Освен медийната кампания, ще бъдат проведени редица промоционални активности в търговските центрове, където всеки желаещ ще може да се снима със синия Дядо Коледа на УНИЦЕФ, както и да научи повече за начините как може да помага на децата в нужда.