Автомобилният пазар у нас през последните години е изключително сложен и конкурентен", заяви в интервю за Дарик изпълнителният директор на "Бултрако моторс - Пловдив" Ангелина Деведжиева.
Въпреки чувствителността на родните купувачи към цената, има тенденция, която постепенно се затвърждава – те избират бранда, гаранцията, както и цената на следсервизното обслужване, каза още Деведжиева и допълни, че клиентите се грижат и за това, какво ще се случи с инвестицията им в бъдеще.
Вносителите на автомобили и международните превозвачите са против екотакси
Различното при марката Subaru е в спецификата на двигателя, както и симетричното задвижване 4х4, което в България е много популярно предвид климата по нашите ширини. Марката обръща внимание на всеки детайл и залага на високото качеството – с внимание както към комфорта, така и към сигурността.
„Бултрако Моторс – Пловдив“ стана официален дилър на високотехнологичната марка Subaru. Това бе обявено на 21 юни на специално събитие по повод откриването на новия шоурум на японските автомобили, известни със своите боксер двигатели и Системата за задвижване на всички колела Symmetrical All Wheel Drive.
Променят екотаксите за новите и старите автомобили
Така бул. „Пазарджишко шосе“ 82 в града под тепетата става още по-атрактивен адрес за почитателите на японското автомобилостроене.
На откриването на новия дом на Subaru присъстваха представители на висшия мениджмънт на Субару Италия – Такаши Ямада, генерален мениджър, Кенджи Мукай – бизнес координатор и мениджър външни пазари, Андреа Мереа от международния отдел на Субару Италия и Владимир Димитров – регионален мениджър на компанията за България.
Чуйте още и от приложеното аудио.