/ Дарик радио
Мащабна реконструкция на пътя Кричим-Девин, затруднява сериозно трафика на моторни превозни средства по родопското трасе. Рехабилитацията на пътя се извършва на няколко участъка, като на място кипи сериозна работа, заради което движението на коли е сериозно затруднено.

Третокласният път е натоварен заради не само от туристи заради летния сезон, а и от товарни автомобили, които извозват минерална и изворна вода от Девин и Михалково.

Дарик радио

На много места се образуват колони от автомобили, заради изчакването от ремонтните дейности. Движението се регулира от работници на фирмата, извършваща ремонта, а в някои участъци след работно време има светофарни уредби. От Агенция „Пътна инфраструктура“ напомнят, че в светлата част на денонощието заради ремонта на места се спира движението в рамките от 20 до 40 минути.  

Ремонтните дейности на този етап са от кръстовището за стената на яз. „Цанков камък" при Михалково и преминава покрай язовир „Въча". Този участък е с дължина 21,1 км и по него в момента се разширява пътя, правят се подпорни стени и нови водостоци. Предстои подмяна на пътната настилка, нова маркировка, пътни знаци и ограничителни системи. Ще се ремонтира мостът над река Чурековска в село Михалково. Проектът включва изграждане на общо 10 подпорни стени с различна височина от 2 до 6 метра.

Дарик радио

В някои участъци от пътя ще бъдат монтирани високоскоростни мрежи за предотвратяване свличането на камъни и земни маси. Идентична е ситуацията и по другия лот, който е от изхода на Кричим до яз. „Въча". Във въпросния участък работят и алпинисти, които обрушват един от най-опасните участъци, в който от няколко десетилетия има постоянно свличане на скална и земна маса.

Във отсечката ще бъдат ремонтирани 4 големи мостови съоръжения и тунела „Кричим", с дължина 130 м. Тунел „Кричим" е изграден през 1963 г., като от тогава досега не е ремонтиран. Предвижда се изграждането на хидроизолационна и дренажна система, нова пътна настилка, тротоари, енергоефективна осветителна система и др.

Дарик радио

Строително-монтажните работи за лот 22 са възложени на „ИСА 2000" ЕООД, а на лот 23 на „Автомогистрали Черно море" АД, с подизпълнител „ИСА 2000" ЕООД. Строителният надзор и на двата лота ще осъществи „Пътконсулт2000" ЕООД, а авторският надзор ще бъде от „Илия  Бурда" ЕООД.

Срокът за изпълнение и на двата лота е 15 месеца, като официално началото на ремонтните дейности бяха обявени в края на септември м.г.