Община Плевен препоръчва да се използва възможност за заявяване по електронен път на 38 административни услуги, съобщиха от Общината.
Здравната инспекция в Плевен получи 1400 специализирани костюма (ВИДЕО)
Напомнянето към гражданите е във връзка с изпълнение на препоръките на Националния оперативен щаб за предотвратяване разпространението на COVID-19 в административните структури.
България въведе извънредно положение до 13 април
Работното време с граждани на звената за административно обслужване (Център за административно обслужване, Гражданска регистрация и обредни дейности, Дирекция "Приходи от местни данъци и такси") е до 16.30 часа поради дезинфекция на помещенията.
Мутафчийски: Три деца са с положителни проби за коронавирус - на 4, 7 и 11 години
През деня заради дезинфекция ще има прекъсвания - от 12:30 до 12:45 часа в Гражданска регистрация и обредни дейности; от 13:00 до 13:15 часа в Центъра за административно обслужване, от 13:00 до 14:00 часа в Дирекция "Приходи от местни данъци и такси".
Осигурени са дозатори с дезинфектантен гел на входовете в тези центрове за задължително третиране на ръцете от посетителите при влизане в салоните за обслужване, както и задължително измерване на температурата с дистанционен метод.
Национален икономически щаб ще бори последиците от коронавируса
Няма да се допускат посетители с видими белези на заболяване (кихане, кашляне, секрети от очите и носа, висока температура). С цел ограничаване разпространението на COVID-19 е отправен апел към гражданите да се възползват от възможността на отдалечения достъп до администрацията.
Телефоните са публикувани в раздел "Административни услуги" на сайта на Община Плевен: https://www.pleven.bg/bg/administrativni-uslugi. Предлаганите електронни административни услуги са обявени в раздел "Онлайн услуги", секция "E-услуги" /https://www.pleven.bg/bg/e-uslugi-s-elektronen-podpis/ с функционална възможност за препращане към всяка една услуга към Единен портал за достъп до електронни административни услуги на Държавната агенция за електронно управление, се посочва в съобщението.
Здравната инспекция в Плевен получи 1400 специализирани костюма (ВИДЕО)
Напомнянето към гражданите е във връзка с изпълнение на препоръките на Националния оперативен щаб за предотвратяване разпространението на COVID-19 в административните структури.
България въведе извънредно положение до 13 април
Работното време с граждани на звената за административно обслужване (Център за административно обслужване, Гражданска регистрация и обредни дейности, Дирекция "Приходи от местни данъци и такси") е до 16.30 часа поради дезинфекция на помещенията.
Мутафчийски: Три деца са с положителни проби за коронавирус - на 4, 7 и 11 години
През деня заради дезинфекция ще има прекъсвания - от 12:30 до 12:45 часа в Гражданска регистрация и обредни дейности; от 13:00 до 13:15 часа в Центъра за административно обслужване, от 13:00 до 14:00 часа в Дирекция "Приходи от местни данъци и такси".
Осигурени са дозатори с дезинфектантен гел на входовете в тези центрове за задължително третиране на ръцете от посетителите при влизане в салоните за обслужване, както и задължително измерване на температурата с дистанционен метод.
Национален икономически щаб ще бори последиците от коронавируса
Няма да се допускат посетители с видими белези на заболяване (кихане, кашляне, секрети от очите и носа, висока температура). С цел ограничаване разпространението на COVID-19 е отправен апел към гражданите да се възползват от възможността на отдалечения достъп до администрацията.
Телефоните са публикувани в раздел "Административни услуги" на сайта на Община Плевен: https://www.pleven.bg/bg/administrativni-uslugi. Предлаганите електронни административни услуги са обявени в раздел "Онлайн услуги", секция "E-услуги" /https://www.pleven.bg/bg/e-uslugi-s-elektronen-podpis/ с функционална възможност за препращане към всяка една услуга към Единен портал за достъп до електронни административни услуги на Държавната агенция за електронно управление, се посочва в съобщението.