/ iStock/Getty Images
В реално време клиентите на предприятието вече черпят информация за новините на дружеството, аварии и актуалните промоции
"Топлофикация Перник" дигитализира част от своите услуги", съобщи изпълнителният директор Ясен Кацаров.

В реално време клиентите на предприятието вече черпят информация за новините на дружеството, аварии и актуалните промоции. "Всеки с мобилно устройство или от компютъра си у дома бързо може да се информира за текущите ремонти или да подаде сигнал при проблем с топлоподаването.

Община Перник изцяло е изплатила задълженията си към "Топлофикация Перник"

На националния ни телефон нашите експерти отговарят на всички въпроси, касаещи дейността на "Топлофикация Перник", казва Кацаров. Освен това на сайта на дружеството всеки абонат може да провери сметката си или да разбере как най-удобно може да я плати.

Предоставена е възможност за електронно плащане, по банков път, или в брой. "Чрез сайта абонатите могат да следят в реално време показателите на дружеството. Клиентите, на които топлинен счетоводител е "Топлофикация Перник", вече сами правят отчет на топломерите и водомерите си", посочва още Кацаров.

Той напомня, че за улеснение на клиентите, на сайта е качена и информация за правилно извършване на самоотчет на водомери.
БТА