10 000  отчитат данните от електромера си по телефона
10 000 отчитат данните от електромера си по телефона / ЧЕЗ

На 500 хил. обаждания на клиенти са отговорили, от началото на годината до края на август, служителите на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010. Най-често потребителите се свързват с компанията, за да получат информация за задълженията си за електроенергия и сроковете за плащане.

Все повече клиенти се възползват и от възможността да декларират показанията на електромерите си по телефона - 63% от общия брой самоотчетени данни са постъпили на денонощната информационна линия. За да се възползват от тази възможност, потребителите трябва да сключат споразумение за индиректно обслужване. ЧЕЗ припомня, че всеки титуляр на партида може да направи това в най-близкия Център за обслужване на клиенти.  Към момента споразумение за индиректно обслужване са подписали над 10 000 клиенти на компанията.

Все повече потребители се свързват с компанията и чрез електронната поща. От началото на 2011 г. на имейл адрес zaklienta@cez.bg са получени 17 000 писма. На 95% от тях служителите на ЧЕЗ са отговорили в рамките на деня, в който са постъпили.