Кметът на Община Трявна инж. Драгомир Николов подписа и останалите два договора по проект ”Изграждане на информационен център за мобилни услуги и съвети за гражданите и бизнеса в община Трявна”.
По договора с изпълнител „СТЕМО“ ООД ще бъде доставена и монтирана офис техника и обзавеждане - компютърна система (стационарен компютър и монитор), в комплект с допълнителна периферия от видеокамера, микрофон, звукова система, сървър, заедно със софтуер, шкаф и UPS, лаптоп, мултифункционално мреждово двустранно цифрово устройство – копирна машина, лазерен принтер и скенер, скенер (за бързо набиране на документи), мултифункционално лазерно устройство – скенер, принтер, копир, мултифункционално мрежово лазерно цветно устройство – копир, принтер, скенер, мултимедиен проектор, екран; шредер – уред за унищожаване на документи, фотоапарат, видеокамера, рутер; климатик, UPS, компютърна мрежа за 11 села 1 за сървъра в общината, машина за ламиниране, плотер, цветен, за карти и чертежи; специализиран софтуер, СОТ.
По договора с изпълнител „БУЛАВТО“ АД ще бъде доставено специално оборудвано МПС (микробус) – мобилен център.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г. по мярка 321 „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони”.
Чрез реализацията на проекта се цели:
• Да се разшири обхвата на предлаганите административни услуги за гражданите и бизнеса в Община Трявна чрез подобряване дейността на съществуващия Център за услуги и информация на гражданите посредством изграждане на информационни центрове за мобилни услуги и обслужване на едно гише в малките населени места: Кметство Плачковци, 7 населени места: с.Радевци, с.Станчов хан, с.Бангейци с.Черновръх, с. Белица, с.Престой, гара Кръстец в които има назначени кметски наместници.
• Да се подобри достъпа до административни услуги и съвети и обслужване на граждани от уязвими групи в отдаличените населени места на общината чрез предлагане на услуги като телеконсултации и телемониторинг посредством мобилен център.
• Да се подобри достъпа и качеството на предлаганите административни услуги и съвети чрез внедряване на единна информационно-комуникационна система и създаване на интернет сайт за предоставяне на услуги и съвети по електронен път на граждани и бизнеса