ВиК-Добрич предприе мерки за поетапно решаване на проблемите с водоснабдяването в част от квартал „Рилци“, съобщи Николай Маразов – началник на район Добрич-градски.
Това се казва в съобщение, качено на уеб сайта на водното дружество.
По думите на Маразов проблемите се дължат на честите аварии, както и на завишената консумация на вода през летните месеци, особено нощем, когато хората обикновено поливат градинските стопанства.
Жители на добричкия квартал Рилци протестираха срещу безводието (СНИМКИ)
Авариите по трасето са почти ежедневни, което налага спирането на водата до отстраняването им. Всеки ден работим поне по една авария в района. Днес отново сме на място, коментира Николай Маразов.
През миналата седмица са монтирани режимни кранове в квартала. Чрез тях се понижава налягането на водата в едната му част, за да се завиши в другата. „Ефект има, резултатът е видимо по-добър, но той е частичен и не е това, което трябва да бъде и което гражданите очакват“, коментира той. Увери, че са предприети и други стъпки, благодарение на които се очаква нормализиране на водоподаването в квартала.
„ВиК Добрич“ АД подчертава, че работи активно за подобряване на услугата, която предлага на клиентите си, и откликва своевременно на сигналите на гражданите. Счита, че само професионалните действия и адекватни решения могат да подобрят качеството на водоснабдителната услуга в област Добрич. И не приема използването на ситуацията за политически цели.
Това се казва в съобщение, качено на уеб сайта на водното дружество.
По думите на Маразов проблемите се дължат на честите аварии, както и на завишената консумация на вода през летните месеци, особено нощем, когато хората обикновено поливат градинските стопанства.
Жители на добричкия квартал Рилци протестираха срещу безводието (СНИМКИ)
Авариите по трасето са почти ежедневни, което налага спирането на водата до отстраняването им. Всеки ден работим поне по една авария в района. Днес отново сме на място, коментира Николай Маразов.
През миналата седмица са монтирани режимни кранове в квартала. Чрез тях се понижава налягането на водата в едната му част, за да се завиши в другата. „Ефект има, резултатът е видимо по-добър, но той е частичен и не е това, което трябва да бъде и което гражданите очакват“, коментира той. Увери, че са предприети и други стъпки, благодарение на които се очаква нормализиране на водоподаването в квартала.
„ВиК Добрич“ АД подчертава, че работи активно за подобряване на услугата, която предлага на клиентите си, и откликва своевременно на сигналите на гражданите. Счита, че само професионалните действия и адекватни решения могат да подобрят качеството на водоснабдителната услуга в област Добрич. И не приема използването на ситуацията за политически цели.