Общинският Център за услуги и нформация навърши 10 години, съобщиха от община Добрич. Центърът е открит на 25 септември през 2001 година. Тогава Добрич бе една от петте пилотни общини /заедно със Стара Загора, Габрово, Благоевград и Хасково/, в които идеята се развиваше приоритетно. Изграждането и постепенното утвърждаване на информационни центрове в страната бе нов модел и подход за административно обслужване, целящ ново качество и противодействие на корупцията. През 2011 год. почти няма българска община без изградено звено за административно обслужване, а за много от тях Добрич предостави пример, модел и практически опит, посочват от кметството.
Центърът започва своята дейност с 8 работни места, предлагащи общо 48 броя услуги. През септември 2011 г., повече от 160 административни услуги се извършват на 11 работни места в Центъра: „Информация”, „Деловодство”, „Каса”, „Икономическо развитие”, „Общинска собственост”, „Предложения и сигнали”, „Устройство на територията”, „Началник отдел ЦУИ”. За услугите по гражданско състояние през 2002 год. е изграден Филиал ГРОН към Центъра. Годишно в двете звена се извършват повече от 120 000 административни услуги, предоставят се консултации и информация за цялата дейност на общината и други ведомства на територията на града.
През годините в Центъра са внедрени 15 електронни услуги с и без използване на електронен подпис за клиентите, направени са първите стъпки към създаване на електронен архив на наличната документация в общината, надградени са ИТ системите с оглед осигуряване на сигурност и надеждност в работата, информират още от кметството. Обновени са компютърни конфигурации и печатащи устройства, внедрени са редица софтуерни решения за документооборот, електронен архив и обратна връзка с клиентите.
Центърът за услуги и информация в община Добрич е отличен с множество награди и отличия между които «Златен ключ» за «Институция, най-добре организирала предоставянето на достъп до информация», връчена от Програма Достъп до информация; ІІІ награда "Online услуги 2003" в категория „Информационни услуги" в конкурс, организиран от Института по публична администрация и европейска интеграция под патронажа на Министъра на държавната администрация; ІІ награда от Конкурса за достъпно и качествено административно обслужване, организиран от Института по публична администрация и европейска интеграция под патронажа на Министъра на държавната администрация.