Прокуратурата разследва скандал с ритник срещу израелски туристи в Слънчев бряг

Адвокатът на хотелиера пред Дарик-Бургас: Политика на веригата е да не коментира възпитанието на гостите

Адвокатът на хотелиера пред Дарик-Бургас: Политика на веригата е да не коментира възпитанието на гостите
Районната прокуратура в Несебър образува досъдебно производство за хулиганство, след като като туристи от Израел бяха изгонени с ритници от хотел в Слънчев бряг, а видеото бе разпространено в социалните мрежи и се превърна във водеща новина за медиите в Израел.

Задържаха мъжа, нападнал незрящи туристи в Несебър (ВИДЕО)

Кадрите са заснети на 5 юли т.г. във фоайето на четиризведния хотел Best Western Plus Premium Inn в Слънчев бряг. Според жалбата до полицията, туристите - двама възрастни и две деца, направили резервация за лукс апартамент в хотела. Те платили предварително, но когато пристигнали, се оказало, че апартаментът им вече е зает от други хора.

Мъжът от видеото - според израелските медии, е и собственик на хотела. Той предложил на гостите да ги настани в стая за трима души, но в друг хотел, защото в този нямало места. Жените обаче отказали, защото били платили предварително за стаите си. Камера на телефон е заснела последвалия сканзал-  мъжът станал агресивен и, пред очите на децата, се опитал да прогони гостите с ритници. 
 
Случаят е анонсиран в предаването "Сутрешни новини" на израелската телевизия "Канал 2" като "Кошмар". Чужденките подали сигнал в полицията едва пет дни по-късно - на 10 юли, минути преди да отпътуват обратно за Тел Авив.

Шофьор нападна слепи туристи в Несебър (ВИДЕО)

Днес полицията е докладвала случая на прокуратурата. Магистратите вече са разпоредили да бъдат изискани записите от видеокамерите във фоайето на хотела, започнали са и разпити на свидетели, съобщи пред Дарик-Бургас председателят на Районната прокуратура в Несебър Радост Бошнакова.

Управителят на хотела Иван Тодоров днес е бил призован в Районното управление на МВР в Несебър, където му е съставен предупредителен протокол да се въздържа от агресивни действия.

„Политика на хотелската верига е да не коментира възпитанието и морала на своите клиенти. Каквото и да са направили, ние не можем да съдим туристите за липсата им на добри обноски. Все пак те са наши гости“, коментира пред Дарик адвокатът на Тодоров - Димитър Москоянев.