На 21 март Община Бургас стартира ежегодното голямо пролетно почистване.
Кметът Николов призовава всички бургазлии, учебните и здравни заведения, администра-тивните служби, търговските обекти, производствените предприятия, по своя инициатива да отделят част от времето си, за да почистят около домовете и работните си места.
В рамките на Пролетно почистване'2016 ще се извърши подмяна на 200 бр. амортизирани кофи и 300 бр. контейнери, разположени на територията на града.
Жителите на Бургас, които искат да се отърват от старите си мебели и други едрогабаритни отпадъци, както и от строителните отпадъци от ремонти, могат да се свържат с Консорциум "Титан Бургас", който ще извози непотребните вещи абсолютно безплатно само срещу едно обаждане на тел. 056/852 337.
Общината призовава своите граждани да се съобразяват с графика за измиване в съответния район и да не паркират автомобилите си в зоната на мероприятието в определените часове.
За всички, които ще се включат в Пролетно почистване'2016, Община Бургас осигурява чували, които могат да бъдат получени в дирекция "Околна среда" - ул. "Шейново" 24, бивш Профсъюзен дом, ет. 2, ст. 201, от сградата на съответната административна дирекция по местоживеене или кметство. Раздаването на чували и ръкавици ще започне от 23.03.2016 г.
График за миене на улиците: ТД „Възраждане" - от 22 до 25 март вкл., ТД „Изгрев" - от 29 март до 1 април вкл., ТД „Зора" - от 5 до 8 април вкл., ТД „Освобождение" - от 12 до 15 април вкл., ТД „Приморие" - от 19 до 22 април вкл.
График за почистване: ТД „Възраждане" - 21-25 март, ТД „Изгрев" - 28 март - 1 април, ТД „Зора" 4 - 8 април, ТД „Освобождение" - 11-15 април, ТД „Приморие" - 18-22 април.
Повече информация за пролетното почистване можете да получите на сайта на Община Бургас.