Регулаторните органи по гражданска авиация не успяха да вземат решение за датата, на която самолетите Боинг 737 MAX могат да започнат отново да изпълняват полети, след като бяха спрени след две смъртоносни катастрофи, съобщи АФП.
"Графикът ще зависи единствено от това, да се уверим, че самолетът е безопасен за полети", заяви след еднодневната среща в Тексас Даниел Елуел, шефът на Федералната администрация по авиация на САЩ.
Боинг е завършил софтуерния ъпдейт за 737 МАХ
Имаше "споразумение за продължаване на диалога", каза той, но призна, че "всяка страна трябва да вземе собствено решение". "Не можем да бъдем водени от някаква произволна времева рамка", допълни още Елуел.
Откриха сходства в самолетните катастрофи в Етиопия и Индонезия
До катастрофата на Боинг 737 МАХ в Етиопия през март и Индонезия през октомври, в които загинаха общо 346 души, обичайната практика беше въздушните регулатори да следват оценката на агенцията, която наблюдава модела, в този случай Федералната администрация по авиация на САЩ.
В сряда Елуел поля със студена вода надеждата за бързо разрешаване на проблема, след като стана ясно, че Боинг е отложил въвеждането на поправката на софтуера, след като Агенцията е повдигнала допълнителни въпроси.
В опит да върне доверието след катастрофите: Боинг с пълна промяна в самолетите 737 МАХ
"След като разгледаме исканията за информация от FAA, ще бъдем готови да насрочим сертификационен тестов полет и да представим окончателна документация за сертифициране," каза Боинг в изявление.
"Графикът ще зависи единствено от това, да се уверим, че самолетът е безопасен за полети", заяви след еднодневната среща в Тексас Даниел Елуел, шефът на Федералната администрация по авиация на САЩ.
Боинг е завършил софтуерния ъпдейт за 737 МАХ
Имаше "споразумение за продължаване на диалога", каза той, но призна, че "всяка страна трябва да вземе собствено решение". "Не можем да бъдем водени от някаква произволна времева рамка", допълни още Елуел.
Откриха сходства в самолетните катастрофи в Етиопия и Индонезия
До катастрофата на Боинг 737 МАХ в Етиопия през март и Индонезия през октомври, в които загинаха общо 346 души, обичайната практика беше въздушните регулатори да следват оценката на агенцията, която наблюдава модела, в този случай Федералната администрация по авиация на САЩ.
В сряда Елуел поля със студена вода надеждата за бързо разрешаване на проблема, след като стана ясно, че Боинг е отложил въвеждането на поправката на софтуера, след като Агенцията е повдигнала допълнителни въпроси.
В опит да върне доверието след катастрофите: Боинг с пълна промяна в самолетите 737 МАХ
"След като разгледаме исканията за информация от FAA, ще бъдем готови да насрочим сертификационен тестов полет и да представим окончателна документация за сертифициране," каза Боинг в изявление.