Американската компания Боинг (Boeing) представи пред медиите и експерти промените в своите самолети 737 МАКС, в опит да възстанови доверието след две самолетни катастрофи, при които загинаха общо 346 души, предаде Франс прес.
На пресконференция в град Рентън, щата Вашингтон, представител на компанията обеща тя да направи всичко, за да не се случват никога повече подобни катастрофи.
Boeing работи по безопасността на самолетите 737 MAX
Промените дават на пилотите повече възможности да заобиколят системата за контрол на полетите, обвинявана за разбиването на самолети на индонезийската авиокомпания Лайън еър (Lion AIr) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines) съответно през октомври миналата година и по-рано този месец. Освен това ще бъде подобрено обучението на екипажите, за да познават по-добре начина на функционирането на системата.
Първоначалният вариант на системата е бил подложен на стотици часове анализи и тестове и одобрен от Федералното авиационно управление на САЩ, подчертаха от Боинг.
Прилики при двете авиокатастрофи поставиха под съмнение работата на управлението, припомня Франс прес.
Индонезия отменя поръчката на 50 самолета Боинг 737 МАХ
За внасяне на промените в системите на самолетите ще бъде необходим само един час, казаха от Боинг.
Освен това всички самолети от линията 737 МАКС ще бъдат оборудвани безплатно със светлинен сигнал, предупреждаващ за неизправности в системата за контрол на полетите. Досега това беше допълнителна екстра, която се инсталираше срещу заплащане.
На пресконференция в град Рентън, щата Вашингтон, представител на компанията обеща тя да направи всичко, за да не се случват никога повече подобни катастрофи.
Boeing работи по безопасността на самолетите 737 MAX
Промените дават на пилотите повече възможности да заобиколят системата за контрол на полетите, обвинявана за разбиването на самолети на индонезийската авиокомпания Лайън еър (Lion AIr) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines) съответно през октомври миналата година и по-рано този месец. Освен това ще бъде подобрено обучението на екипажите, за да познават по-добре начина на функционирането на системата.
Първоначалният вариант на системата е бил подложен на стотици часове анализи и тестове и одобрен от Федералното авиационно управление на САЩ, подчертаха от Боинг.
Прилики при двете авиокатастрофи поставиха под съмнение работата на управлението, припомня Франс прес.
Индонезия отменя поръчката на 50 самолета Боинг 737 МАХ
За внасяне на промените в системите на самолетите ще бъде необходим само един час, казаха от Боинг.
Освен това всички самолети от линията 737 МАКС ще бъдат оборудвани безплатно със светлинен сигнал, предупреждаващ за неизправности в системата за контрол на полетите. Досега това беше допълнителна екстра, която се инсталираше срещу заплащане.