Дяволското гърло
Дяволското гърло / NOVA
Най-новият сериал на NOVA събира близо 1,2 млн. зрители
Със завладяващ сценарий, мащабни външни кадри, многопластов сюжет и силно актьорско присъствие премиерният епизод на "Дяволското гърло" спечели публиката пред телевизионния екран. Близо 1,2 млн. зрители от общата телевизионна аудитория се докоснаха до криминалната история, в която освен мистика, любов и отмъщение, са вплетени още много значими социални теми, каквито са бежанският въпрос и съжителството на различни етноси на една територия.

Според официалните резултати, активната аудитория в България (18-49 г.) категорично предпочита заплетената криминална история и повече от една трета от гледащите телевизия от тази група са проследили сериала. По същото време основният конкурент bTV има два пъти по-нисък резултат.

дял зрители
NOVA

Най-голям интерес към криминалната драма данните показват сред активните зрители от градовете (18-49 г.), които са били пред екраните по това време. Почти 40% от тях са избрали "Дяволското гърло", което е над два и половина пъти повече от резултата на втората по гледаемост телевизия bTV. Регистрираните от Nielsen Admosphere Bulgaria данни са поредното доказателство, че зрителите имат нужда от нови, изцяло български продукции.

Броени минути преди премиерата на българската криминална драма "Дяволското гърло" в телевизионен ефир, кино фенове и актьори споделиха емоцията и гледаха заедно първия епизод на продукцията на голям екран. Стотици позитивни коментари предизвика премиерният епизод и в социалните мрежи, а онлайн гледанията само за няколко часа са над 33 хиляди в платформите на NOVA.

"Дяволското гърло" е още една продукция, с която NOVA затвърждава подкрепата си за българските филми и сериали и намерението си да продължи да инвестира в качествени проекти в различни жанрове.