Археологическото пътешествие на Албърт Лин в пространството и времето разкрива скрити тайни
"Внезапно като гръм от ясно небе се вдигна буря. Господ изсипа от небето сяра и огън върху градовете на плодородната равнина. Техните дворци и храмове, скъпи домове, градини и лозя и веселите, жадни за удоволствие тълпи, които предишната нощ бяха похулили небесните вестители – всичко бе поразено“.

Унищожаването на Содом и Гомор е най-голямата история за бедствие в Библията.

Библейската легенда разказва, че в района на Мъртво море се намирали градовете Содом и Гомор, които били унищожени от Бог заради непростимите грехове на техните жители. Но възможно ли е да е вдъхновена от реални събития? Изследователят Албърт Лин тръгва на мисия в Светите земи, за да разбере. Той разрешава библейската загадка по свой начин - от космоса, пише каналът на "National Geographic" във vbox7.

Според него много тайни на древния свят лежат погребани от природни бедствия. Наистина ли има нещо божествено в изгарянето на библейските градове?

За да разреши тези мистерии, Албърт използва сателитни и космически технологии, с които поглежда под повърхността на Земята и разкрива тайни, които стоят заровени от хиляди години. Той посещава и местата, където са се случили древни катаклизми и отдавна изчезнали градове. Целта му е да открие истината.

„Теорията обяснява всеки елемент от библейските текстове“, смята изследователят.

На мястото на библейските Содом и Гомор американски учени откриха следи от паднал метеорит. Космическото тяло се е сблъскало със Земята преди четири хиляди години и е изпепелило тези два града.

Откриха следи от паднал метеорит на мястото на библейските Содом и Гомор

Археолозите са осъществили разкопки в пет големи древни населени места в Йордания. Те изясниха, че по тези места са живели хора в продължение на 2500 години до края на бронзовия век. След това селищата са били изоставени в продължение на 600-700 години.