Адел остава начело на класацията на "Билборд" за албуми за шеста поредна седмица с "30", от който са продадени 99 000 еквивалентни единици, съобщи изданието на сайта си.
Продажбите обаче са с 50 процента по-малко, отколкото през предишната седмица.
"30" е вторият албум, издаден през 2021 г., задържал се шест седмици на първо място в класацията "Билборд 200" след "Dangerous: The Double Album" на Морган Уолън (с общо 10 седмици). Адел оглави за първи път с него класацията на 4 декември с 839 000 еквивалентни албумни единици.
На второ място остана предишният лидер "Christmas" на Майкъл Бубле с 53 000 еквивалентни единици. Това е 100-ата непоследователна седмица на празничния албум на певеца в класацията "Билборд 200".
Челната петица попълват още три албума, заемали първото място в класацията "Билборд 200". Това са "Red (Taylor's Version)" на Тейлър Суифт, "Sour" на Оливия Родриго и "Dangerous: The Double Album" на Морган Уолън.
Продажбите обаче са с 50 процента по-малко, отколкото през предишната седмица.
"30" е вторият албум, издаден през 2021 г., задържал се шест седмици на първо място в класацията "Билборд 200" след "Dangerous: The Double Album" на Морган Уолън (с общо 10 седмици). Адел оглави за първи път с него класацията на 4 декември с 839 000 еквивалентни албумни единици.
На второ място остана предишният лидер "Christmas" на Майкъл Бубле с 53 000 еквивалентни единици. Това е 100-ата непоследователна седмица на празничния албум на певеца в класацията "Билборд 200".
Челната петица попълват още три албума, заемали първото място в класацията "Билборд 200". Това са "Red (Taylor's Version)" на Тейлър Суифт, "Sour" на Оливия Родриго и "Dangerous: The Double Album" на Морган Уолън.