Прокуратурата обвини бившия шеф на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров в безстопанственост, от която са настъпили щети за над 41 млн. лева. Разследването е установило, че през 2011г. е подписан договор между италианската компания Кооперативно дружество "Чи ЕМ ЧИ ДИ Равена" за изграждане на лот 1 "Оризово Димитровград" от автомагистрала "Марица".
Какво разследва прокуратурата за строежа на магистрала "Марица" (ВИДЕО)
Дължината на тази отсечка е около 31 км, а срокът за изграждането е 25 месеца. Стойността на проекта е около 133 млн. лева.
По договор ремонтът е трябвало да приключи през есента на 2013 г. Това обаче не се е случило, защото според изпълнителя през зимата на 2013 г. и пролетта на 2014 г. е имало много дъжд, сняг, които са довели до преовлажняване на почвите, поради което е необходима "стабилизация" на тези почви, преди да се изгради същинското съоръжение-пътя.
Бившият шеф на АПИ няма притеснения заради строежа на лот 1 от АМ Марица
Това обаче не се отнася за целия участък, а само за отсечка с дължина 1760 м. Заради това АПИ обявява обществена поръчка за тези допълнителни строителни работи.
Лиляна Павлова не разполага с данни за нарушения по магистрала "Марица"
След като поръчката бива спечелена от "Пътища Пловдив"АД е подписан и договор за допълнителни строителни работи на Лот 1 от магистрала "Марица" на стойност над 51 000 000 лв. Държавното обвинение посочва, че Лазаров не е проверил дали тези довършителни ремонтни дейности не са влизали в договора с италианската фирма.
Лазар Лазаров е с мярка за неотклонение "подписка".
Какво разследва прокуратурата за строежа на магистрала "Марица" (ВИДЕО)
Дължината на тази отсечка е около 31 км, а срокът за изграждането е 25 месеца. Стойността на проекта е около 133 млн. лева.
По договор ремонтът е трябвало да приключи през есента на 2013 г. Това обаче не се е случило, защото според изпълнителя през зимата на 2013 г. и пролетта на 2014 г. е имало много дъжд, сняг, които са довели до преовлажняване на почвите, поради което е необходима "стабилизация" на тези почви, преди да се изгради същинското съоръжение-пътя.
Бившият шеф на АПИ няма притеснения заради строежа на лот 1 от АМ Марица
Това обаче не се отнася за целия участък, а само за отсечка с дължина 1760 м. Заради това АПИ обявява обществена поръчка за тези допълнителни строителни работи.
Лиляна Павлова не разполага с данни за нарушения по магистрала "Марица"
След като поръчката бива спечелена от "Пътища Пловдив"АД е подписан и договор за допълнителни строителни работи на Лот 1 от магистрала "Марица" на стойност над 51 000 000 лв. Държавното обвинение посочва, че Лазаров не е проверил дали тези довършителни ремонтни дейности не са влизали в договора с италианската фирма.
Лазар Лазаров е с мярка за неотклонение "подписка".