/ Красимир Свраков
Законът за училищното и предучилищното образование мина на първо четене. Докато вървяха дебатите в НС един колега зададе въпроса изяде ли мишката книжката. Истината е, че мишката вече е книжка и е на рафта на образованието. Да, тя е по-различна, но е там. Нейните читатели могат да достигнат до нея, ако тя бъде препоръчана”. Това обясни председателят на Комисията по образование в НС Милена Дамянова по време на конференцията “Образование от А до #. Иновативното училище”.
 
 
Kонференцията "Образование от А до #. Иновативното училище"

Kонференцията "Образование от А до #. Иновативното училище"

Публикувахте от Новините на NOVA в Четвъртък, 16 юли 2020 г.

Успехът не е на дигиталното обучение, а на децата, на родителите, на учителите, които влязоха в дигиталната класна стая посочи тя.

„Дигиталното обучение не е край на социалната комуникация. То е възможност, да направим моделите на образование по-различни”, допълни още Дамянова.

Новите виртуални реалности са възможност за индивидуално образование, което да позволява на учениците да се развиват, каза председателят на Комисията по образование в НС.

Иновативното училище