От „Български пощи“ предупреждават, че през последната седмица се разпращат изключително много фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството. Това става под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.
В повечето случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др.
От „Български пощи“ акцентират, че не изпращат подобни съобщения, не провеждат анкети или игри, не раздават награди, не изискват по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изискват лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката, както и такса за това.
От пощите апелират имейли, които не носят официалния адрес и не произхождат от домейна на дружеството, да не се приемат за достоверни.
В повечето случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др.
Български пощи
От пощите апелират имейли, които не носят официалния адрес и не произхождат от домейна на дружеството, да не се приемат за достоверни.