Дълго време се говори по темата, а на практика няма яснота какво се случва и какво правим ние като търговско дружество. „България Хели Мед Сървисиз“ беше създадена миналата година с една единствена цел – да извършва спешна медицинска помощ по въздух.
България е част от Европейския съюз и ние спазваме европейските правила за гражданска авиация. Едно от изискванията е да се изпълни чл. 64, а именно да бъде регистрирана в търговския закон, да бъде лицензиран като авиационен оператор. Следващото бе да сформираме екип, което се оказа много трудно. Качествените хора в авиацията в България стават все по-малко. Кадрите изтичат към силно развитите страни, където тази индустрия тече с високи темпове. Крайната цел е да бъде лицензиран авиационният оператор и хеликоптерът да бъде въведен в експлоатация.
„Възраждане“: Болниците ни нямат летателни площадки и оборудване за медицински хеликоптери
Това каза инж. Георги Гвоздейков, изпълнителен директор и член на Съвета на директорите в „България Хели Мед Сървисиз“ ЕАД, на пресконференция на тема „Спешна медицинска помощ по въздух за България“.
Инж. Гвоздейков представи екипа, който включва Георги Клисурски (председател на Съвета на директорите), Васил Вълков (директор „Летателна експлоатация“ и инструктор пилот на хеликоптер), Юлиан Богоев (инструктор пилот на хеликоптер), Огнян Янков (инструктор пилот на хеликоптер), инж. Трайчо Маргов (ръководител на отдел „Поддържане на постоянна летателна годност и ТО“), Велеамир Нешовски (ръководител „Безопасност“ и пилот на хеликоптер) и инж. Цветомир Цветанов (ръководител „Наземно обслужване“).
„Ние сме събрали един изключително добре подготвен екип от професионалисти, хора с богат опит, образование и т.н.“, заяви инж. Гвоздейков.
Експерт посочи заплатата на парамедик на медицински хеликоптер
Той подчерта, че към момента процесът на работа, към който са се фокусирали, е изработването на един документ, за да започне процесът по лицензиране и получаване на лиценза за авиационен оператор. „Изготвихме пълната документация за обществената поръчка, има подадени оферти“, съобщи инж. Гвоздейков.
Той обяви, че „България Хели Мед Сървисиз“ няма общо с Министерство на здравеопазването.
България е част от Европейския съюз и ние спазваме европейските правила за гражданска авиация. Едно от изискванията е да се изпълни чл. 64, а именно да бъде регистрирана в търговския закон, да бъде лицензиран като авиационен оператор. Следващото бе да сформираме екип, което се оказа много трудно. Качествените хора в авиацията в България стават все по-малко. Кадрите изтичат към силно развитите страни, където тази индустрия тече с високи темпове. Крайната цел е да бъде лицензиран авиационният оператор и хеликоптерът да бъде въведен в експлоатация.
„Възраждане“: Болниците ни нямат летателни площадки и оборудване за медицински хеликоптери
Това каза инж. Георги Гвоздейков, изпълнителен директор и член на Съвета на директорите в „България Хели Мед Сървисиз“ ЕАД, на пресконференция на тема „Спешна медицинска помощ по въздух за България“.
Инж. Гвоздейков представи екипа, който включва Георги Клисурски (председател на Съвета на директорите), Васил Вълков (директор „Летателна експлоатация“ и инструктор пилот на хеликоптер), Юлиан Богоев (инструктор пилот на хеликоптер), Огнян Янков (инструктор пилот на хеликоптер), инж. Трайчо Маргов (ръководител на отдел „Поддържане на постоянна летателна годност и ТО“), Велеамир Нешовски (ръководител „Безопасност“ и пилот на хеликоптер) и инж. Цветомир Цветанов (ръководител „Наземно обслужване“).
„Ние сме събрали един изключително добре подготвен екип от професионалисти, хора с богат опит, образование и т.н.“, заяви инж. Гвоздейков.
Експерт посочи заплатата на парамедик на медицински хеликоптер
Той подчерта, че към момента процесът на работа, към който са се фокусирали, е изработването на един документ, за да започне процесът по лицензиране и получаване на лиценза за авиационен оператор. „Изготвихме пълната документация за обществената поръчка, има подадени оферти“, съобщи инж. Гвоздейков.
Той обяви, че „България Хели Мед Сървисиз“ няма общо с Министерство на здравеопазването.