Нужни са повече полигони, на които шофьорите да тестват бързите си автомобили. Така ще намалее броят на катастрофите. Идеята е на председателя на Автомобилната асоциация на България Калоян Станчев, посочва NOVA.
„Всички виждаме какво се случва последните няколко месеца по улиците - пълна касапница. Нашите усилия са фокусирани върху това и се опитваме да помогнем. Участваме в различни инициативи. Опитваме се да обучаваме младите хора и пилоти в това как се управлява автомобилът. Да бъдат дисциплинирани и хора за пример”, коментира той.
Възпитанието на шофьорите се корени на първо място в семейството, коментират от асоциацията.
„Нужни са законодателни промени. Трябва държавата да влезе в ролята си. Последните 6-7 години ние налагаме единствено административни наказания. Но все пак трябва да се работи и върху превенцията. Нужно е да се положат усилия и да се даде възможност на тези хора, които искат да излеят агресията си, да има къде да го направят”, допълни Станчев.
Той напомни, че в момента България няма нито едно лицензирано съоръжение, където любителите на високите скорости да тестват автомобилите си.
„Всички виждаме какво се случва последните няколко месеца по улиците - пълна касапница. Нашите усилия са фокусирани върху това и се опитваме да помогнем. Участваме в различни инициативи. Опитваме се да обучаваме младите хора и пилоти в това как се управлява автомобилът. Да бъдат дисциплинирани и хора за пример”, коментира той.
Възпитанието на шофьорите се корени на първо място в семейството, коментират от асоциацията.
„Нужни са законодателни промени. Трябва държавата да влезе в ролята си. Последните 6-7 години ние налагаме единствено административни наказания. Но все пак трябва да се работи и върху превенцията. Нужно е да се положат усилия и да се даде възможност на тези хора, които искат да излеят агресията си, да има къде да го направят”, допълни Станчев.
Той напомни, че в момента България няма нито едно лицензирано съоръжение, където любителите на високите скорости да тестват автомобилите си.