С повече от 66 000 лева е глобен Международният панаир в Пловдив, защото не е уведомил Комисията за защита на конкуренцията за възможност за концентрация на пазара. През септември 2008 г. панаирът е станал собственик на 100 процента от капитала на „Евроком България”. Пазарният анализ е показал, че сделката не е оказала негативно влияние на пазара.
Според закона тогава обаче е трябвало да се уведоми комисията за намерението на предприятията да осъществят концентрация, ако финансовата година на участниците в сделката е приключила с оборот над 15 млн. лева. Случаят, за който комисията се е самосезирала, е именно такъв. Неспазването на задължението за нотификация е сериозно нарушение на правилата за конкуренция, категорични са от антимонополната комисия. Едва след оценка на дадена сделка Комисията може да стигне до извода дали тя е в състояние да доведе до антиконкурентен ефект на пазара или не, допълват от ведомството.