Опасен мост, с повредена конструкция дебне шофьорите на входа на Казанлък.
Мостът е част от главен път 1-5 и се намира в източния край на града, на Околовръстното шосе, до сградата на Пътна служба. По него ежедневно преминават автомобили, които пътуват от Стара Загора към София и обратно, без да влизат в града.
Опасността, която дебне върху автомобилите е силно повредени две от най- долните греди на моста, от които стърчат оголени железни конструкции, пръти и висящи,едвам държащи се на тях бетонни късове. Въпрос на дни и време е поредното парче метал или бетон да се стовари върху преминаващи моторни превозни средства и да причини сериозен инцидент.
Основната причина за това състояние на моста е неговата височина. Построен е само с 10 сантиметра повече от габарита- 4,50-метра. При по-натоварени автомобили или малко по-напомпени гуми, според специалистите, автомобилът се удря в долните греди. Поради тази причина в последните 4 години, в моста са се ударили три големи камиона, като единият е бил военен. Те са причинили първоначалните щети по моста.Впоследствие вибрациите, корозията и натоварването са си свършили своята работа.
За проблема са уведомени в Института по пътищата към Агенция „Пътна инфраструктура", твърдят бивши служители на Областната Пътна служба, но до момента конкретна реакция няма. Писани са и докладни по въпроса, с настояване да се отпуснат средства за ремонт на моста.
Резултат и от тези докладни няма въпреки, че експерти към Института по пътищата са направили съответните предписания.
В България всичко е така: действа се, когато стане белята, а не като се знае за проблема и се поиска помощ навреме и превантивно, коментираха шофьори на автомобили, ежедневно преминаващи под опасния мост.
Допълнително опасната ситуация се усложнява и от корозията, както и от това, че по моста ежедневно се движат коли с извън габаритен товар.
Ремонт на пътното съоръжение, съобразен с габаритите или премахване на най- долната греда на моста и укрепване на цялостната му конструкция, са част от предложенията за предотвратяване на по-нататъшни инциденти с и под моста.