Институтът по пътна безопасност започне проверка на Северната тангента в София с георадар (скенер).
Преди няколко дни от Института за пътна безопасност обявиха, че пътни експерти започват паралелни проверки на пътищата у нас, тъй като се съмняват в пробите, които взима през последните месеци служебният регионален министър Иван Шишков.
Шишков за Северната скоростна тангента: Със скенер ще се провери пътя (ВИДЕО)
От Института също така обвиниха Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), че отказва да публикува/предостави тримесечните си отчети за дейността си през 2022 година.
В края на февруари при проверка от страна на регионалния министър Иван Шишков той обяви, че липсва част от пътя на Северната скоростна тангента. „При настилка от 20 см по проект, проверката на място показва, че тя е с една трета по-малко”, заяви той тогава.
"Министърът на регионалното развитие и благоустройството също отказва да публикува/предостави проектите и спецификациите относно ремонтите на републиканските пътища, за които през 2022 година са разплатени над 2,5 милиарда лева от бюджета на АПИ. Налице е непрозрачно управление на бюджетни средства, поради което Институтът за пътна безопасност ще започне да извършва проверка на проверките на министъра на регионалното развитие и благоустройството", написаха в позиция вчера от Института за пътна безопасност на своя Facebook профил.
Преди няколко дни от Института за пътна безопасност обявиха, че пътни експерти започват паралелни проверки на пътищата у нас, тъй като се съмняват в пробите, които взима през последните месеци служебният регионален министър Иван Шишков.
Шишков за Северната скоростна тангента: Със скенер ще се провери пътя (ВИДЕО)
От Института също така обвиниха Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), че отказва да публикува/предостави тримесечните си отчети за дейността си през 2022 година.
В края на февруари при проверка от страна на регионалния министър Иван Шишков той обяви, че липсва част от пътя на Северната скоростна тангента. „При настилка от 20 см по проект, проверката на място показва, че тя е с една трета по-малко”, заяви той тогава.
"Министърът на регионалното развитие и благоустройството също отказва да публикува/предостави проектите и спецификациите относно ремонтите на републиканските пътища, за които през 2022 година са разплатени над 2,5 милиарда лева от бюджета на АПИ. Налице е непрозрачно управление на бюджетни средства, поради което Институтът за пътна безопасност ще започне да извършва проверка на проверките на министъра на регионалното развитие и благоустройството", написаха в позиция вчера от Института за пътна безопасност на своя Facebook профил.
Снимка: Георги Димитров
Снимка: Георги Димитров
Снимка: Георги Димитров
Снимка: Георги Димитров