Общинският превозвач „Бургасбус“ готви сериозен технологичен скок - последващо обновяване на автопарка с модерни електрически автобуси.
„Бургасбус“ пребори кадровата криза. До няколко месеца идват нови автобуси
„Следим внимателно пазара на еко машини, защото това е бъдещето на градската мобилност. Наблюдаваме как такива автобуси вече се движат в столицата, за да приложим в Бургас най-добрия модел“, коментира пред „Дарик“ управителят на „Бургасбус“ инж. Петко Драгнев.
Обсъждат се различни варианти за задвижване на еко-машините, които се предлагат на пазара - изцяло на батерии или такива с хибридни системи. „Не сме спрели да обновяваме автопарка. Следващата стъпка е инвестиция в автобуси, щадящи околната среда в отговор на все по-сериозните изисквания за намаляване на вредните емисии“, каза още инж. Драгнев.
"Бургасбус" дава 1 500 лева заплата за шофьори плюс бонус
По думите му, на дневен ред е разработването на график и уточняване на трасетата за автобусен превоз до 5-ти километър. От „Бургасбус“ обмислят и обществен транспорт да има и до Индустриалния парк на Бургас и безмитната зона.
Поискаха и стана: Увеличиха лимита в картите за градския транспорт
Екшън планът от началото на миналата година за овладяване на финансовата криза в превозваческото дружество пък е дал добри резултати, допълни шефът на превозвача. Натрупаните загуби от 3,9 млн. лева към днешна дата са стопени до едва 539 000 лева.
„Подходихме амбициозно с идеята да приключим на нула, но това не се случи заради независещи от нас обстоятелства. Знаете, че през миналата година имаше скок в цените на горивата, електроенергията и увеличение на минималната работна заплата“, поясни Драгнев.
В края на този месец общинските съветници в Бургас ще гласувата предложението за нов мандат на Драгнев като управител на общинския превозвач. Предложението е на заместник-кметът по финансовите въпроси Красимир Стойчев. Петко Драгнев ръководи дружеството от ноември 1995 година.
„Бургасбус“ пребори кадровата криза. До няколко месеца идват нови автобуси
„Следим внимателно пазара на еко машини, защото това е бъдещето на градската мобилност. Наблюдаваме как такива автобуси вече се движат в столицата, за да приложим в Бургас най-добрия модел“, коментира пред „Дарик“ управителят на „Бургасбус“ инж. Петко Драгнев.
Обсъждат се различни варианти за задвижване на еко-машините, които се предлагат на пазара - изцяло на батерии или такива с хибридни системи. „Не сме спрели да обновяваме автопарка. Следващата стъпка е инвестиция в автобуси, щадящи околната среда в отговор на все по-сериозните изисквания за намаляване на вредните емисии“, каза още инж. Драгнев.
"Бургасбус" дава 1 500 лева заплата за шофьори плюс бонус
По думите му, на дневен ред е разработването на график и уточняване на трасетата за автобусен превоз до 5-ти километър. От „Бургасбус“ обмислят и обществен транспорт да има и до Индустриалния парк на Бургас и безмитната зона.
Поискаха и стана: Увеличиха лимита в картите за градския транспорт
Екшън планът от началото на миналата година за овладяване на финансовата криза в превозваческото дружество пък е дал добри резултати, допълни шефът на превозвача. Натрупаните загуби от 3,9 млн. лева към днешна дата са стопени до едва 539 000 лева.
„Подходихме амбициозно с идеята да приключим на нула, но това не се случи заради независещи от нас обстоятелства. Знаете, че през миналата година имаше скок в цените на горивата, електроенергията и увеличение на минималната работна заплата“, поясни Драгнев.
В края на този месец общинските съветници в Бургас ще гласувата предложението за нов мандат на Драгнев като управител на общинския превозвач. Предложението е на заместник-кметът по финансовите въпроси Красимир Стойчев. Петко Драгнев ръководи дружеството от ноември 1995 година.