Пловдив участва в състезание за Купата на туристическите агенти на изложение в Париж
Пловдив участва в състезание за Купата на туристическите агенти на изложение в Париж / netinfo

Пловдив участва в състезание за Купата на туристическите агенти на изложение в Париж. От 25 до 28 септември във френската столица се провежда 14-тото издание на изложението Международен § Френски туристически пазар IFTM Top Resa.

Това е водещо събитие за професионалистите от туризма и единствено по мащабите си B2B събитие за света на туризма, целящо да представи в неговата цялост туристическия пазар и новите тенденции в него.  

Изложението гарантира адекватно и адаптирано преживяване на участниците, като представя многообразие от сфери и области, свързани с туристическия бизнес. Сред тях са презентациите на регионите на Франция, информационните и дигитални индустрии, работещи в услуга за туризма, организираните серии от специализирани конференции и дискусии, запознаването с новостите в комуникационните методи. Разделено е тематично за туроператори, круизи, планински туризъм, дигитално селце, тематични паркове, устойчив туризъм, бизнес пътувания, старт ъп компании за туризъм и много други.

Изложението Международен § Френски туристически пазар IFTM Top Resa се провежда под патронажа на Световната организация по туризъм и Министерството на икономиката и финансите на Франция.

България е представена на изложението от Министерството на туризма, Община Пловдив, Община Варна и туроператорите Balkania Tour, Alexander Tours, USB Travel ,Rual Travel.

Традиционно за IFTM е провеждането на интересно и забавно състезание за Купата на туристическите агенти. В него тази година България участва като страна във фокуса на десет избрани тур оператора, които в игрови порядък ще подготвят специален туристически пакет за България и за още четири страни и ще го представят в голямата „Алианц Арена“ пред широката публика. Участието е в рамките на текущата комуникационна кампания, която Министерството на туризма на България провежда на туристически пазар Франция.

Сред големите награди на състезанието е посещение на туроператора-победител в Европейската столица на културата - Пловдив 2019. След представянето в следобедните часове ще се проведе нетуъркинг събитие с участие на туроператори.

(Нетуъркингът е ефективен и евтин маркетингов метод за създаване на възможности за продажби. Техниките на нетуъркинга са същите, които се използват в областите на ръководството, управлението, продажбите, преговорите и т.н., в който група от хора, обменят информация и контакти за професионални или социални цели.)

Туристическият продукт на Пловдив се представя пред медии, тур оператори, в присъствието на представители на посолството на България в Париж, заинтересовани лица,  като се акцентира на привлекателността на града преди и по време на 2019 година, Пловдив - Европейска столица на културата.

За целите на изложението е подготвена разнообразна гама от рекламни и информационни материали, достъпни за професионалисти и посетители. Популярната „пловдивска сладост“, шоколадът на Гайо жъне успех от първия ден на изложението. Голям брой участници във форума проявяват засилен интерес към дестинация Пловдив и към участие в Десетата юбилейна Международна среща по туризъм, Пловдив, която ще се проведе в периода 21-24 ноември 2018 година.