ДАРИК със специлани предложения за 2019 г. към културните оператори и фирмите от туристическия бранш

/ снимки: Дарик
В подкрепа на усилията на всички творци и представители на туристическия бранш, екипът на Дарик радио обяви специални предложения за кампании, които да помогнат за успешното представяне и популяризиране на различни събития и идеи, свързани пряко или косвено с развитието на града като Европейска столица на културата.

За всеки представител на туристическия бизнес или културните среди, който си задава въпроса каква е комуникационната му цел и какво иска хората да запомнят от неговата дейност, Дарик предлага възможно най-лек път до правилния отговор.

Екипът е готов да предостави безрезервно професионални консултантски услуги преди и в процеса на комуникация, който да е в подкрепа на всяка информационна и рекламна кампания.

Всички партньори на Дарик Пловдив ще ползват изключително облекчени условия за медийно партньорство, изработка и запис на информационни и рекламни послания, предоставяне на програмно време и интернет пространство. Достатъчно е дори да направите плейлиста с любимите си песни или да споделите вашата философия за живота, за да се включите в предизвикателството.
 
Културните и туристическите оператори могат да се възполват от предложението през цялата 2019 г., независимо дали имат или нямат идеи как обществеността да чуе за това, което предлагат и независимо от целите на кампанията - промотиране на малко събитие, представяне на нов продукт или идея, или разширяване на териториалното покритие на бизнеса, с цел привличане на нови клиенти. Решението би било полезно и за възстановяване на позиции в културния туризъм или на туристическия пазар.

Дарик Пловдив

Тази година бизнесът от Пловдив и региона може да заложи и на имиджова кампания, като подкрепи социална кауза в някоя от кампаниите на Дарик - за по-чист град, за разумно шофиране и намаляване жертвите на пътя, най-добрите лекари и други.

През лятото на 2019 г., съвместно с неправителствени организации и ПФК Ботев Пловдив, Дарик ще помогне да се осъществи и първия в града фестивал за децата и семейството "Синьо лято в Пловдив", по време на който малчуганите ще могат да присъстват и участват в различни представления на открито - театър, танци, опера, концерти, цирково изкуство и други. Непосредствен достъп до сцената и артистите ще имат и дечица с физически увреждания и специални образователни потребности.
 
Идеята да се направи реверанс към всички, които даряват труда си за развитието на Пловдив, бе провокирана от желанието на група пловдивски журналисти да създадат онлайн TV radio 2019 - независима медия, която през следващите месеци да подпомага създаването на журналистически материали и да отразява абсолютно безплатно (и с превод на няколко езика) новините и събитията на всички културни институции, отделни артисти и организации от града и региона.

Проектът бе подкрепен от общинската власт, от над 50 държавни, местни и частни културни институции, от неправителствени организации и от най-известните български медии в Европа и САЩ.

Toй обаче не получи одобрението на експертите от ОФ "Пловдив 2019", които прецениха, че не отговаря на програмните изисквания, заложени в апликационната книга, с която градът спечели кандидатурата за Европейска столица на културата.

Идеята е провокирана и от факта, че всеки проект или бизнес предложение, в подкрепа на каузата, трябва да има равен старт за популяризиране, не да зависи от мащаба на въздействие или размера на финансиране. 

За консултации и запитвания може да се свържете с редакцията в Пловдив на тел. 0899/ 91-03-18, 032/ 644 037