Над 30 жалби са получени в Комисията за защита на потребителите в Плевен
Над 30 жалби са получени в Комисията за защита на потребителите в Плевен / sxc.hu
Над 30 жалби са получени в Комисията за защита на потребителите в Плевен
26992
Над 30 жалби са получени в Комисията за защита на потребителите в Плевен
  • Над 30 жалби са получени в Комисията за защита на потребителите в Плевен

33 жалби и 7 сигнали са постъпили в Комисията за защита на потребителите в Плевен от началото на 2010 г. досега. Това съобщи за Дарик Светлана Ненкова, главен инспектор в плевенската дирекция на Комисията.

Повечето от жалбите са свързани с рекламации на битови уреди и аудиовизуална техника. 9 от тях са за мобилни телефони, през отоплителния сезон зачестяват и жалбите за климатици. Сред потребителските жалби са и такива за детска количака, за ортеза -медицинско приспособелние за коляно, ботуши. Повечето случаи са завършили с положителна развръзка за потребителите, сигнализирали за нередност. Гражданите се жалват основно за неспазване на едномесечния срок за ремонт или замяна при предявяване на рекламация, каза още Светлана Ненкова. Според нея доста от потребителите не желаят да се извършва ремонт на стоката, а директно искат замяната й. В Комисията за защита на потребителите в Плевенска получени и 4-5 жалби касаещи услуги, такива са некачествената доставка на интернет и неправомерно начислени суми.

От Комисията съветват потребителите при покупката на каквато и да е стока да изискват документ - касова бележка, фактура, гаранционна карта, защото без документ жалби не се приемат. Комисията не може да задейства изобщо процедура по проверка на дадена жалба, поясни Светлана Ненкова. Жалби и сигнали до Комисията за защита на потребителите в Плевен може да се подават на тел. 800 818, на адрес пл. "Възраждане" 1, стая 327 и на e-mdil: pleven@kzp.bg.Подробносит чуйте в прикачения файл....