НАП Кърджали прави анкета
НАП Кърджали прави анкета / netinfo
От началото на месец август Териториалната дирекция на Националната агенция за приходите – Кърджали инициира анкета сред своите клиенти. Целта е да бъде проучено мнението на гражданите за подобряване качеството на обслужването им в дирекцията. Набраната информация, след приключване на инициативата ще бъде обобщена в анализ. „Искам да поканя нашите клиенти да се включат в анкетата ни, защото мнението им е важно за работата на екипа на териториалната дирекция тук. Анкетата е анонимна и сме включили въпроси, касаещи работата на всички отдели в приходната администрация тук. Ще се радвам ако гражданите се включат в нашата инициатива и откровено отговорят на поставените от нас въпроси.”, подчерта директорът на ТД на НАП К-ли г-жа Елван Гюркаш. Инициативата ще продължи до средата на месец октомври тази година. Тя е част от традиционната вече за ТД на НАП – Кърджали информационна кампания „Зелена светлина”, чиято цел е по-голяма и навременна информираност на обществеността във връзка с данъчните и осигурителни права и задължения на гражданите и фирмите.

„Изграждането и поддържането на коректни взаимоотношения с гражданите и работодателите са сред приоритетите на Националната агенция за приходите. Едновременно с това, нашите усилия остават насочени към предоставянето на все по-компетентни и качествени услуги, актуална информация и професионални консултации.”, сподели още г-жа Елван Гюркаш. Тя допълни, че след приключване на анкетата ще бъде изготвен анализ. Резултатите от него ще бъдат популяризирани чрез редакциите на местните медии.