По линията Добрич-Кардам ще се движат влакове. Преценява се в кои часове и в кои дни ще става това.
Това съобщи пред БНР Венцислав Славков, управител на БДЖ-Пътнически превози.
В момента но направлението се движи автобус поради липса на достатъчно мотрисни влакове. "Дори да има мотрисен влак, е неоправдано да возим двама, петима, дори 10 човека с влак с вместимост 120-150 места", обясни той.
Славков увери, че не са предлагали тази линия да отпадне. От община Генерал Тошево отправиха остри критики заради опасенията от закриване на линията.
Масово недоволство и протестни подписки: Закриват жп линии в Северна България
"Нито една линия няма да бъде закрита. Всички линии ще бъдат обслужвани от БДЖ. Не знам защо се насажда това напрежение. Никога не сме казали, че ще затваряме линии", заяви той относно новия график за движение на влаковете, който ще влезе в сила от средата на декември. Промените предизвикаха напрежение в населени места в Северна България.
"Това, че намаляваме броя влакове или им променяме разписанието, не означава, че затваряме линиите", уточни управителят на БДЖ-Пътнически превози.
В БДЖ са получени редица предложения от общини, голяма част от които обаче са неизпълними. В новото разписание са заложени повече възможности за пътуване между Северна и Южна България, коментира Венцислав Славков.
Областният управител на Силистра изрази несъгласие с предложени промени в разписанието на влакове
По-удобни ще бъдат разписанията в периферни райони като Видинско и Кърджалийско. Оптимизацията ще засегне направленията с най-слаб интерес към придвижването с влак.
"Има леки корекции в графика за движение на влаковете. Осигурили сме необходимите връзки. Малко или много сме направили подобрение на графика и съкращаване на времепътуването по отделните линии", каза Славков за предаването "Преди всички".
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
Това съобщи пред БНР Венцислав Славков, управител на БДЖ-Пътнически превози.
В момента но направлението се движи автобус поради липса на достатъчно мотрисни влакове. "Дори да има мотрисен влак, е неоправдано да возим двама, петима, дори 10 човека с влак с вместимост 120-150 места", обясни той.
Славков увери, че не са предлагали тази линия да отпадне. От община Генерал Тошево отправиха остри критики заради опасенията от закриване на линията.
Масово недоволство и протестни подписки: Закриват жп линии в Северна България
"Нито една линия няма да бъде закрита. Всички линии ще бъдат обслужвани от БДЖ. Не знам защо се насажда това напрежение. Никога не сме казали, че ще затваряме линии", заяви той относно новия график за движение на влаковете, който ще влезе в сила от средата на декември. Промените предизвикаха напрежение в населени места в Северна България.
"Това, че намаляваме броя влакове или им променяме разписанието, не означава, че затваряме линиите", уточни управителят на БДЖ-Пътнически превози.
В БДЖ са получени редица предложения от общини, голяма част от които обаче са неизпълними. В новото разписание са заложени повече възможности за пътуване между Северна и Южна България, коментира Венцислав Славков.
Областният управител на Силистра изрази несъгласие с предложени промени в разписанието на влакове
По-удобни ще бъдат разписанията в периферни райони като Видинско и Кърджалийско. Оптимизацията ще засегне направленията с най-слаб интерес към придвижването с влак.
"Има леки корекции в графика за движение на влаковете. Осигурили сме необходимите връзки. Малко или много сме направили подобрение на графика и съкращаване на времепътуването по отделните линии", каза Славков за предаването "Преди всички".
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня