Община Бургас
Община Бургас
Денонощен Call център с кодово название "Корона" започва работа от 17. 00 часа днес /16 март/ в Бургас. Разпореждането даде кметът Димитър Николов.

Телефонният му номер е 0889 60 10 20. На него ще отговаря дежурно медицинско лице - по въпроси, пряко свързани с мерките срещу разпространение на коронавирус и здравословното състояние на гражданите, както и относно алгоритмите за реакция при различни случаи със съмнение за заразяване. Отчасти ще се предоставят и медико-социални консултации, а обадилите се ще бъдат насочвани към компетентни източници на информация.
 
* Ето изброени на едно място всички полезни нови телефони, на които жителите на Община Бургас могат да потърсят информация и помощ в условията на извънредно положение:

Телефон за консултации на граждани за коронавируса: 112.
 
Денонощен Call център към Община Бургас, в който медицинско лице ще отговаря на въпроси, пряко свързани с мерките срещу разпространение на коронавирус и здравословното състояние на гражданите: 0889 60 10 20. 
 
Телефони за доставка на храна и лекарства за възрастни, самотни и болни хора, които нямат възможност да излизат: 0885 98 56 93, 0884 46 91 30. Поръчки се приемат всеки ден от 09:00 до 17:00 ч.
 
Телефони за въпроси, свързани с оказване на помощ и подкрепа на възрастните хора - към Домашен социален патронаж - Бургас: 056 813 463; 0879 65 66 60.
 
Телефони към Детска млечна кухня - Бургас - за заявки за доставка на храна до адрес: 0886 16 16 30; 0888 25 91 60.
 
Горещ телефон на Община Бургас: 056 841 560 - можете да натиснете върху номера за безплатно обаждане; 0885 00 96 70.
 
Денонощна телефонна линия, на която граждани и организации могат да задават своите въпроси към Министерство на здравеопазването: 02 807 87 57.
 
Денонощен телефон към "Ситуационния център" на Министерството на външните работи също отговаря денонощно: 02 948 24 04, 02 971 38 56.