/ ThinkStock/Getty Images
Американците вече са по-склонни да се информират от социалните мрежи, отколкото от вестниците, показва проучване на общественото мнение, цитирано от АП.
 
20% от участниците в допитването на изследователския център "Пю" са посочили социалните мрежи като основен свой източник на информация, срещу 16 процента, които предпочитат вестниците.
 
За първи път "Пю" установява, че сайтове като Facebook и Twitter изпреварват по популярност вестниците като източник на информация в САЩ, отбелязва АП.
 
Центърът проучва нагласите на американците в тази област от 1991 г. През онази година 56% от анкетираните са посочили вестниците като свой основен информационен източник.
 
Проучването е установило още, че 81% от американците на възраст над 65 години често се осведомяват от телевизията, срещу едва 16% от своите сънародници на възраст между 18 и 29 години.
БТА