Италианската камара на модата ще организира своята първа дигитална седмица на модата от 14 до 17 юли като отговор на здравната криза, предизвикана от пандемията от COVID-19, предаде Франс прес.
"Това е конкретен отговор на нуждата от промоция на модните къщи и брандове, които ще имат възможност да представят колекциите си за сезона пролет/лято 2021 г.", се казва в нейно комюнике. "Създаването на дигитална седмица на модата е в отговор на онова, което в момента преживяваме. Италианската камара на модата ще предостави интернет платформа, където ще бъдат показани филми и видеа, заснети интервюта и мигове от творческия процес зад кулисите."
Успоредно с представянето на колекциите в рамките на Миланската дигитална седмица на модата, платформа ще е изцяло посветена на шоурумовете. Там модни къщи и брандове ще могат да представят снимки и видеа на свои колекции.
Миланската дигитална седмица на модата ще може да се проследи на сайта на Италианската камара на модата, във Facebook, LinkedIn, Weibo и Youtube.
"Това е конкретен отговор на нуждата от промоция на модните къщи и брандове, които ще имат възможност да представят колекциите си за сезона пролет/лято 2021 г.", се казва в нейно комюнике. "Създаването на дигитална седмица на модата е в отговор на онова, което в момента преживяваме. Италианската камара на модата ще предостави интернет платформа, където ще бъдат показани филми и видеа, заснети интервюта и мигове от творческия процес зад кулисите."
Успоредно с представянето на колекциите в рамките на Миланската дигитална седмица на модата, платформа ще е изцяло посветена на шоурумовете. Там модни къщи и брандове ще могат да представят снимки и видеа на свои колекции.
Миланската дигитална седмица на модата ще може да се проследи на сайта на Италианската камара на модата, във Facebook, LinkedIn, Weibo и Youtube.