Американският милиардер Майкъл Блумбърг планира да похарчи около 15 милиона долара през последната седмица от кампанията, за да помогне на кандидата за президент на Демократическата партия Джо Байдън да победи действащия президент Доналд Тръмп в Тексас и Охайо, съобщи в.“Ню Йорк таймс“.
Бившият кмет на Ню Йорк, който загуби от Байдън в надпреварата за демократичната номинация, обеща да похарчи до 100 милиона долара лични пари в подкрепа на кампанията на Байдън на изборите на 3 ноември.
Вестникът посочва, че Блумбърг вижда Флорида като щат, в който може да "наложи" Байдън и че се е съгласил да харчи пари за телевизионни реклами в Тексас и Охайо, след като му бяха представени резултати от анкети, показващи, че Байдън все още е в надпреварата за тези два щата.
„Ню Йорк таймс“ добавя, че Блумбърг ще увеличи и рекламната кампания за Байдън във Флорида.
Тръмп спечели президентските избори през 2016 г. в Тексас и Охайо и вярва, че тези два щата са ключови за преизбирането му. Настоящият президент е смятан за фаворит и в двата щата в началото на кампанията, твърдят американски медии.
"Ню Йорк таймс" съобщава, че в нито един от тези два щата не е имало по-силна телевизионна рекламна кампания, както и в другите щати, "което може да означава, че инвестирането в реклами на финалната линия ще бъде ефективно".
Бившият кмет на Ню Йорк, който загуби от Байдън в надпреварата за демократичната номинация, обеща да похарчи до 100 милиона долара лични пари в подкрепа на кампанията на Байдън на изборите на 3 ноември.
Вестникът посочва, че Блумбърг вижда Флорида като щат, в който може да "наложи" Байдън и че се е съгласил да харчи пари за телевизионни реклами в Тексас и Охайо, след като му бяха представени резултати от анкети, показващи, че Байдън все още е в надпреварата за тези два щата.
„Ню Йорк таймс“ добавя, че Блумбърг ще увеличи и рекламната кампания за Байдън във Флорида.
Тръмп спечели президентските избори през 2016 г. в Тексас и Охайо и вярва, че тези два щата са ключови за преизбирането му. Настоящият президент е смятан за фаворит и в двата щата в началото на кампанията, твърдят американски медии.
"Ню Йорк таймс" съобщава, че в нито един от тези два щата не е имало по-силна телевизионна рекламна кампания, както и в другите щати, "което може да означава, че инвестирането в реклами на финалната линия ще бъде ефективно".