Индийското влияние във английската Висша лига очевидно продължава да расте, след като днес Ливърпул обяви сключването на маркетингова сделка с компания от азиатската държава.
Мърсисайдци подписаха за 3 години с производителя на смарт мобилни телефони XOLO, като по силата на споразумението феновете на в Индия ще имат достъп до специално съдържание, ще могат да закупуват лицензирани артикули и не на последно място ще имат възможност да се срещнат лице в лице с някои от играчите.
Макар в Индия най-популярният спорт да е крикетът, футболът и най-вече Висшата лига започва да набира все по-голяма инерция. Ливърпул може да се похвали дори с международна академия, базирана в Пуна.
„Ние разполагаме с милиони фенове в Индия и сме задължени да ги приобщим към клуба. Партньорството ни с компанията и стартирането на академията ни са само началото на нашето пътуване към Индия. Искаме феновете там да се чувстват така, сякаш клубът ги чака пред прага“, заяви рекламният служител в Ливърпул Били Хоган.