И през летните месеци NOVA е най-предпочитаният канал, както на среднодневна база, така и в най-гледаното време. В сравнение с втората по гледаемост телевизия bTV, медията постига с 23% по-висок дял в праймтайм сред активното население на възраст 18-49. Запазва се и традиционното най-голямо предимство сред по-младите зрители на възраст 18-34 години.
В периода 30 май - 31 август NOVA поддържа имиджа си на телевизионен канал, на който зрителите гласуват най-голямо доверие, по отношение на информационни и публицистични предавания. В сутрешните часове „Здравей България“ печели 43% повече от активните зрители пред екраните в сравнение с конкурентното предаване на bTV по същото време, а разликата в дела е над 10 пункта.
11% повече зрители следят актуалните събития през лятото чрез новинарските блокове на NOVA, а късната лятна емисия от 22:00 часа продължава да е най-гледаната в българския ефир сред активните зрители на възраст 18-49 години. Съботно-неделните информационни блокове работят в унисон с делничните дни и запазват активните зрители, като по този начин доизграждат имиджа на NOVA на основен източник на информация, генерирайки над 50% повече зрители спрямо жанрово идентичните предавания на втората по гледаемост телевизия.
NOVA печели битката за избора на активната аудитория и в най-гледаното време. Веднага след централната емисия новини, летните издания на „Черешката на тортата“ отново успяват да се наложат над предаванията на bTV по същото време с 16% повече зрители. Риалити сериалът „София ден и нощ“, който се излъчва без прекъсване от септември 2015 година, поддържа своята популярност, и през лятото има два пъти повече зрители от bTV в същия слот. „Господари на ефира“ освен, че продължава да е един от фаворитите на аудиторията за забавление, не спира да участва активно в решаването на разнообразни обществено-значими проблеми, което води до 80% по-голям дял в интервала му на излъчване.
Допълнителен интерес генерираха и предаванията на NOVA, излъчени в онлайн видео платформите NOVA PLAY и VBox7. Над 7,5 млн. гледания има риалити сериала “София ден и нощ“ за периода юни-август. С постижение от почти 2 млн. онлайн гледания може да се похвали и „Черешката на тортата“, а сериалът „Прости ми“ регистрира повече от милион. За трите летни месеца българският сериал „Откраднат живот“ отново обедини верните си фенове, като генерира над 600 000 видео гледания само в NOVA PLAY, макар последният епизод за сезона да бе излъчен на 26 май.
„Стратегията на NOVA да инвестира в разнообразно съдържание на всички платформи дава своите резултати. Разширяваме портфолиото на компанията, като балансираме между доказани международни формати, стойностни новини и качествени български продукции“, коментира добрите резултати от лятото на 2017 Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп.
В периода 30 май - 31 август NOVA поддържа имиджа си на телевизионен канал, на който зрителите гласуват най-голямо доверие, по отношение на информационни и публицистични предавания. В сутрешните часове „Здравей България“ печели 43% повече от активните зрители пред екраните в сравнение с конкурентното предаване на bTV по същото време, а разликата в дела е над 10 пункта.
netinfo
netinfo
netinfo
„Стратегията на NOVA да инвестира в разнообразно съдържание на всички платформи дава своите резултати. Разширяваме портфолиото на компанията, като балансираме между доказани международни формати, стойностни новини и качествени български продукции“, коментира добрите резултати от лятото на 2017 Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп.