/ Gulliver/Getty Images
Катрин Зита-Джоунс е твърдо решена да стартира своя собствена лайфстайл марка, като разшири съществуващата си колекция Casa Zeta-Jones.

Майкъл Дъглас и Катрин Зита-Джоунс ще заживеят на по-тясно (СНИМКИ)

50-годишната актриса обяви плановете си да пусне в продажба следващата седмица гама от обувки, веган кафе, любовни лъжици и грим с марката Casa Zeta-Jones.
В интервю пред неделното издание на „Дейли Мейл” тя каза: „Всичко, което съм създала, наистина е направено със страст. Исках да превърна тази страст в крачка напред и да създам марка, която е красива и луксозна, като същевременно все още е достъпна за хората”.

Катрин Зита-Джоунс сподели трогателна снимка за Деня на майката

Изданието съобщава също, че приятели на актрисата са заявили, че звездата се надява, че новият й проект ще засили публичното й присъствие и ще й даде повече време, за да се “съсредоточи” и да обърне повече внимание на децата си – 19-годишният Дилън и 17-годишната си дъщеря Карис, която има със съпруга си Майкъл Дъглас.
 
Марката Casa Zeta-Jones на Катрин вече съществува и в момента продава спално бельо, възглавници и шезлонги, но звездата се надява да превърне марката в пълна колекция от лайфстайл продукти.

Катрин Зита-Джоунс показа новия и много сладък член на семейството (ВИДЕО)

Звездата от „Маската на Зоро“ ще следва стъпките на колежката си Гуинет Полтроу, която стартира своя уебсайт за лайфстайл Goop през 2008 година. По-рано Ктрин Зита-Джоунс изяви публично желанието си да се измъкне „от лудия свят на Холивуд“.

За още любопитни новини и снимки харесайте страницата на Dariknews.bg във Facebook тук
БГНЕС