Склонността към пазаруване при жените не зависи толкова от кесията, колкото от размера на сутиена, съобщи в. "Дейли мейл", позовавайки се на проучване на портала за интернет търговия Alibaba.
Жените с размер на чашката А и В са доста пестеливи, докато по-надарените са склонни да купуват повече луксозни стоки. Порталът Alibaba сравни продажбите на бельо с общите поръчки на клиентките и ги постави в пет категории - от малко до много пазаруващи.
Анализът показва, че само седем процента от жените с чашки В на сутиена са в категорията на харчещите много пари, докато там са 17 процента от притежателките на чашки С, 24 процента от тези с чашки D и 33 процента от най-надарените с чашки Е.
Общо 65 процента от притежателките на малък бюст (до размер В) попадат в категорията на малко харчещите, докато тези с размер С и по-големите са предимно в групата на средно и повече харчещите.
Едно от възможните обяснения е, че по-малки сутиени купуват по-млади жени, а те са и с по-ниски доходи. Високата цена на сутиените за най-пищните жени обаче може да е изкривила резултатите.
Източник: БТА