Независимо дали ще е облечено в розово или синьо, второто бебе на принц Уилям ще стане модна икона, точно като по-големия си брат Джордж и майка си Катрин, която прави фурор с всеки свой тоалет, предаде АФП.
Явлението е известно като "ефектът Кейт", защото всяка дреха или аксесоар, носени от херцогинята на Кеймбридж и синът й Джордж се превръщат веднага в огромен търговски успех.
Джордж и Катрин имат "световно влияние" върху модата, каза Джералдин Уори от ателието "Тренд", което следи тенденциите в облеклото. Преди раждането на второто кралско бебе всички са нетърпеливи да видят как то и майка му ще бъдат облечени. Докато двамата излязат от болница, запалените почитатели на британското кралско семейство могат да посетят сайта WhatKateWore.com (какво носи Кейт), на който има снимки на херцогинята с препратки към интернет порталите, където тоалетите й могат да бъдат купени.
"Сайтът е много успешен с почти милион посещения месечно", каза създателката му Сузан Кели. Тя обяснява успеха му с желанието на хората да вярват в приказки, като тази за обикновеното момиче Кейт, станало съпруга на престолонаследник. Малкият Джордж също има свой сайт - WhatPrinceGeorgeWore.com. След раждането на второто бебе той ще се превърне в WhatKatesKidsWore.com Ако новороденото е момиченце, интересът ще се повиши изключително.
Този възторг е много полезен за марката на кралското семейство, остойностена на 74,5 милиарда евро от "Бранд файнанс". Принц Джордж още не е навършил две години, но е направил състояние на британските фирми за конфекция.
Източник: БТА