Кампания за насърчаване консумацията на качествени български продукти от овче мляко стартира Национална овцевъдна и козевъдна асоциация.
Евтиният кашкавал-малко мляко и мазнини, много вода (ВИДЕО)
Най-голямата браншова организация в сектор „Животновъдство“ призовава българските потребители, вместо заместители и имитиращи продукти, да се купува родни продукти.
Сиренето под лупа колко са мазнините и белтъчните и има ли стабилизатори
Затова с инициативата „В търсене на изгубения вкус“ браншовата асоциация приканва да се консумират продукти от овче мляко и месо, да се пазарува директно от фермите, а в търговските вериги да се търсят български овчи продукти.
„Овцевъдството е спасило България в икономическите кризи след две световни войни. В момента отрасълът е с най-голям срив сред бранша в Европа и у нас се отглеждат 1 милион животни, което е с 10 пъти по-малко в сравнение с 80-те години на миналия век. Време е отново да се завърнем към традиционния български вкус, към качествените млечни продукти и така да подпомогнем и спасим най-древния български поминък“, подчерта съпредседателят на асоциацията Симеон Караколев.
Изяли сме над 16 тона фалшиво сирене за година
От брашна се обръщат не само към потребителите, но и към бизнеса. Фермерите призовават Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация да подкрепят инициативата и да предлагат в своите обекти български продукти от овче мляко, както и овче и агнешко месо.
Евтиният кашкавал-малко мляко и мазнини, много вода (ВИДЕО)
Най-голямата браншова организация в сектор „Животновъдство“ призовава българските потребители, вместо заместители и имитиращи продукти, да се купува родни продукти.
Сиренето под лупа колко са мазнините и белтъчните и има ли стабилизатори
Затова с инициативата „В търсене на изгубения вкус“ браншовата асоциация приканва да се консумират продукти от овче мляко и месо, да се пазарува директно от фермите, а в търговските вериги да се търсят български овчи продукти.
netinfo
Изяли сме над 16 тона фалшиво сирене за година
От брашна се обръщат не само към потребителите, но и към бизнеса. Фермерите призовават Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация да подкрепят инициативата и да предлагат в своите обекти български продукти от овче мляко, както и овче и агнешко месо.