За нови гуми на колите от общинския автопарк кметската администрация възнамерява да похарчи 66 000 лева. Това е прогнозната стойност на обществена поръчка, по която до 6 септември ще се набират оферти, става ясно от съобщение на официалния сайт на Община Варна.
Количеството на гумите не е посочено в обявлението. На кандидатите е оставено да посочат какво количество от изброените размери гуми могат да доставят за посочената сума. При избор на изпълнител на поръчката ще се гледа цената на офертата.
Гумите за нуждите на автомобилния парк на Общината и подразделенията й трябва да са с година на производство поне 2011 г. Не се допуска да са регенерат. При поръчка фирмата изпълнител трябва да може да доставя гумите до един работен ден. Сред останалите изисквания към кандидатите са да имат сервизен център на територията на града и не по-малко от 100 000 лева оборот от подобни дейности през последните 3 години.
В обявлението са посочени 56 размера летни и още толкова зимни гуми. На челно място в списъка са модели за най-мощните коли на пътя - 255/40/R19 и 255/45/R18 (ширина/височина/диаметър на джантата). Справка при търговци на каучуковите изделия показва, че само една гума от този вид струва между 350 и 600 лева. Със сигурност един автомобил в общинския автопарк ползва подобни "обувки" - кметският Мерцедес модел S500 4matic L.
Тази пролет Община Варна обяви обществена поръчка за доставка на горива за нуждите на автомобилния парк на стойност 758 495 лева. Срещу тази сума общинските возила ще изгорят приблизително до 140 000 литра бензин А-95Н, до 60 000 литра А-98Н, дизел до 90 000 литра и газ пропан-бутан до 1500 литра.
През ноември м.г. пък бе обявена обществена поръчка за поддръжка на общинския автопарк на стойност 650 000 лева без ДДС.